Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:40

Lille Pelle och hans mamma är ute och går. Plötsligt hittar Pelle en tia på gatan och böjer sig ner för att ta upp den...
- Pelle, du får inte plocka upp saker från gatan!! säger mamman.
Han blir tjurig men låter tian ligga kvar. En vecka senare är de ute och går igen, då Pelles mamma halkar till och faller pladask på gatan.
- Åh Pelle, hjälp mig upp! ber hans mamma.
- Nej, mamma har lärt mig att inte plocka upp saker från gatan!

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:39

Vad är en blondins två sista önskningar?
1. Att hennes två blonda systrar inte ska missta prästen för att vara en haschlangare och ligga med honom för att försöka få fram vars smuggelgodset är.
2. Att nekrofilen ska välja henne före brunetten som ligger i begraven bredvid.

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:36

Blondinen till sin väninna:
- Vet du hur länge det tog för mig att sätta upp det här pusslet?
- Ingen aning.
- 3 timmar!
- 3 timmar?
- Ja! Men på kartongen står det 3-5 år...

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:34

Bartelomeus tittar på en motorcykel han gärna vill köpa, då ett butiksbiträde dyker upp.
- Ja, det är en fin hoj, men den har en nackdel. Man måste smörja in sadeln i vaselin när det regnar.
Bartelomeus funderade, men slog till. Han körde hela dagen, tills han fick soppatorsk ute på en landsväg, många mil från stan. Han såg ett hus lite längre fram, ledde upp hojen dit och knackade på dörren och en bonde öppnade. Bartelomeus förklarade läget och bad att få köpa några liter bensin. Bonden sa att bensinen var slut, men skulle få mer under morgondagen. Bonden blev imponerad av hojen och skrattade när han hörde om vaselinet. Han erbjöd även Bartelomeus att stanna över natten eftersom klockan var sen. Han tackade ja och blev visad till sitt rum.
- Det vankas middag om du är hungrig, sa bonden och Bartelomeus följde med ner i köket.
Där fick han syn på ett berg av disk!
- Varför...?
- Du undrar över disken förstår jag, sa bonden och förklarade att om någon sa ett enda ord under middagen fick den personen ta disken.
Bartelomeus förstod, slog sig ner vid bordet och in i köket kom frun i huset samt deras underbart vackra dotter. Under middagen reste sig Bartelomeus. Utan att säga ett ord gick han fram till dottern och satte på henne mitt framför ögonen på bonden. Bonden blev rasande, men sa ingenting, han visste ju om disken. Då gick Bartelomeus bort till frun, fläkte upp henne bland grytorna och satte på även henne. Efteråt gick han tillbaka till sin plats och fortsatte äta. Bonden kokade över av ilska, men höll sig tyst. Då började regnet dåna mot fönsterbläcket. Bartelomeus grävde i sin byxficka, plockade fram vaselinet och ställde det på bordet. Då reste sig bonden och skrek:
- Jag tar disken!

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:33

En obducent hade en grupp nya elever uppställda framför en avliden uteliggare.
- Det är framför allt två saker ni måste lära er. För det första. Inget får äckla er.
Han stoppade in fingret i röven på den döde, och sög sen på fingret! Efter en viss tvekan gjorde studenterna samma sak.
- Det andra ni VERKLIGEN behöver lära er är uppmärksamhet. Det var pekfingret i röven och långfingret jag sög på...

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:32

Gynekologen tog en titt på sin nya, ursnygga patient och förlorade både vett och sans. Medan han strök med en hand längs hennes nakna, lena hud frågade han:
- Vet du vad jag gör nu?
- Ja, svarade kvinnan, du letar efter dermatologiska abrasioner.
- Precis, sa doktorn. Sedan smekte han hennes bröst grundligt och länge.
- Vad gör jag nu? frågade han igen.
- Du känner efter cancerknölar, svarade snyggingen.
- Mycket duktigt, sa doktorn som nu började bli riktigt upphetsad.
Han bad kvinnan lägga sig i stolen, la upp hennes fötter, drog ner sina byxor och stoppade in snoppen.
- Och vad händer nu? frågade han igen.
- Nu får du gonorre!

Av Miss Iskalla - 2 juni 2008 11:29

Det var ett en kille och en tjej som var rumskamrater på en internatskola och de började så småningom närma sig varandra. Men de tyckte det var lite pinsamt att vara öppna med det så de bestämde sig för att säga "ska vi spela poker" istället för "ska vi ligga med varandra". Detta funkade jättebra tills en dag då killen frågade:
- Ska vi spela poker?
- Nej, jag ska spela fotboll nu, sa tjejen.
Killen blev lite sur men accepterade det. Efter ett tag så kom tjejen hem och sa:
- Matchen blev inställd så jag kan vara med på poker i alla fall.
- Jag orkar inte, jag har redan lagt en patiens.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards