Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:05

En förtvivlad nysvensk ringer hem till sin kompis:
- Kan du tänka dig vad som hände här i Stockholm? Igår när jag kom hem, hittade jag min fru med en svensk i sängen.
- Jesus Maria! Vad sa du till honnom?
- Ingeting! Jag kan väl inte svenska!

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:05

- Two Martini, pleas!
- Dry?
- Nein, zwei!

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:04

I en BISTRO i Paris sitter en gubbe med sitt öl. Från en ut av grannborden tilltalar en annan gubbe honom.
- Ursäkta min herre, men ni vet troligen inte att årligen dör över 50.000 fransmen av sina alkohol skador.
- Åh ingen fara, det stör mig inte! Svarar vår gubbe. - Jag råkar vara svensk.

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:03

Vid middagen berättar mannen för sin hustru.
- Idag jag har köpt två fantastiska Good Year däck.
- Du är inte klok! Vi har jo inte ens någon bil!
- Vadå ÄLSKLING? Du köper jo BH...

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:03

- Vår restaurangs adelsmärke är snigeln. Skryter hovmästaren för gästen.
- Jag vet det! De va han som serverade mig igår...

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 13:02

En fe uppenbarade sig för ett 65-årigt par och frun frågade då om hon fick önska sig någonting.
- Visst, svarade fen.
Frun önskade sig en "Jorden runt resa" och vips var önskan uppfylld. Mannen ville också önska och självklart gick fen med på det.
- Jag önskar mig en 30 år yngre fru, sa mannen. Och i ett nafs blev han 95 år!

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 12:59

Nalle Puh och company är kriminella!!!


Nalle Puh:
En dum halvnaken björn. Livnär sig på honung. När honungen är slut så snor han från andra. Är det så det ska vara? Uppmana till stöld. Ska det vara en förebild?


Nasse:
En nazist. Dom har en nazist med i serien. Det är nåt som är fel. Här kämpar vi för att stoppa NSF:s framfart i Sverige och har helt glömt bort att en av våra mest populära serier har en nazist med i bilden.
Bilden av att Nasse är feg och rädd för allting är bara en yttre mantel. Han sitter och smider planer för att kunna ta över världen och skapa den perfekta rasen.


Tiger:
Han hoppar helt oskyldigt på folk. En uppmaning till våld! Ni vet hur det är på gatorna. Våldet och tittande på Nalle Puh går hand i hand.


Kanin:
Han har damp. Får raseriutbrott utan anledning. Står och hoppar skriker som han vore galen! Vilket han är. Oxå en figur som fördummar barnen när dom sitter där och tittar.


Ior:
En manodepressiv åsna. Ingen bra förebild. Folk känner igen sig i Ior. En uppmaning till självmord.


Uggla:
Läser sagor för dom små djuren och tar fram sin leksak. Helt klart en pedofil.


Sorken:
Jobbar nattetid i underjorden. Helt klart en langare som sprider sitt knark till alla djuren i skogen. Spindeln i nätet. Har sin egen maffia och dominerar skogen.


Kristoffer Robin:
Killen är sjuk i huvudet. Han pratar med gosedjur! Det säger väl allt?!?!

Av Miss Iskalla - 8 juni 2008 12:59

En 50+are dam frågar sin väninna.
- Hur har du lyckats banta ner dig?
- Min läkare förskrivit åt mig en urgammal kinesisk kur, dom senaste tre veckorna har jag levt på bara kycklingsoppa.
- Kycklingsoppa?.....
- Med nudlar?
- I he..... heller! Med ätpinnar!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards