Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:40

- Du lovade ju att betala tillbaka pengarna du var skyldig mig i våras, inte sant? Men nu är det i mitten av juli och jag har fortfarande inte fått ett enda öre!
- Nej, men uppriktigt sagt. Tycker du att vi har haft någon riktig vår i år?

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:40

- Vad gör du, Anton?
- Jag skriver brev till Lukas.
- Men du kan väl inte skriva?
- Nej, men det gör ändå inget, för Lukas kan inte läsa ändå.

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:39

- Jag tror att jag har fått Malaria! Det står i läkarboken att man plågas av hög feber, kräkningar och yrsel.
- Men du har väl inga sådana symptom?
- Nej, men det står också att man inte märker av sjukdomen i början.

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:39

Tåget har just börjat rulla då två damer kommer springande. Konduktören lyckas med viss möda dra in den ena.
- Det var otur att jag inte fick med er båda, pustar han.
- Ja, svarade damen, jag följde ju bara med för att vinka av Elsa.

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:38

En amerikan satt på ett tåg och skröt för konduktören:
- I New York kan man börja bygga ett stort hus på morgonen och så kan hyresgästerna flytta in samma kväll.
- Jaså, sa konduktören.
Efter en stund närmar sig tåget Skövde och amerikanen frågar:
- Vad är det för stad?
- Jag vet inte, svarar konduktören, den fanns här inte i går.

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:38

Som liten var jag livrädd, sa badvakten, men nu är jag livräddare.

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:37

- Varför skaffar du dig inte en fickräknare?
- Det behövs inte, jag har bara 4 fickor!

Av Miss Iskalla - 18 juni 2008 14:37

- Men snälla fru Boström, varför retar ni er man för ingenting, säger grannfrun.
- Åh, han skall ut och piska mattorna, så han behöver komma i stämning.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards