Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 14:05

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:32

- Johannes, kan du räkna upp tre städer i östergötland?
- Visst, vilka då?

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:31

- Jonathan, vet du varför Lena gråter?
- Hon råkade klämma sig.
- Vart då?
- Mellan mina tänder.

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:29

Volvo = Vi Orkar Lite Vi Också.
Saab = Sälj Aset Annars byt.
Ford = Familjen Olssons Rullande Dass.
Citroeng = Sittochträng.
Peugeot = en sitter i, fyra puttar på.
BMW = Black Mans Weels.

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:28

På ett flygplan över Atlanten, såg kapten att bränslet tog slut för fort. Han sa till all besättning att kasta ut all bagage, så planet skulle bli lättare. Men det hjälpte inte, och det enda kvar att göra var kasta ut passagerare. Han förklarade för passagerarna, hur situationen var, och började räkna upp folkslagen som skulle hoppa, i alfabetisk ordning.
- Afrikaner, sa kapten.
Där satt en mörkhyad man med sin son men han sa till sonen:
- Sitt kvar!
Sen sa kaptenen:
- Afroamrikaner!
Men pappan sa denna gången också till sin son:
- Sitt kvar.
Men då sa sonen:
- Pappa, du säger ju alltid att vi är stolta amerikaner från Afrika!
- Ja i vanliga fall ja, men idag är vi negrar!

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:14

En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation. Mannen:
- Vad är problemet, konstapeln?
Polisen:
- Du körde i minst 75 på en 50-väg.
Mannen:
- Nej nej, jag körde i 60.
Frun:
- Åh, Harry. Du körde i 80! (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen:
- Du får också böter för ditt trasiga stoppljus.
Mannen:
- Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!
Frun:
- Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor. (Mannen blänger på sin fru.)
Polisen:
- Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte.
Mannen:
- Åh, jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen.
Frun:
- Åh, Harry. Du använder ju aldrig säkerhetsbälte.
Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker:
- Håll käften!
Polisen vänder sig till frun och frågar:
Skriker din man alltid till dig på det viset?
Frun svarar:
- Nej, bara då han är full!

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:13

En intern knackar på hos fängelsedirektören och frågar:
- När ska vi ha årets skidtävling?
- Så fort de sista från förra årets tävling har gått i mål....

Av Miss Iskalla - 5 juni 2008 12:11

En Huligan gick in till en pub och sa:
- Ge mig en öl annars....!
Servitören gick skraj in i köket och hämtade en öl till huliganen. Detta hände varje dag samma vecka och tillslut blev servitören tröt på att huliganen alltid sa sådär så han fråga sin fru om råd. Och hon sa "våga säga ifrån" Så nästa dag kom huliganen in i puben och sa:
- Ge mig en öl annars....!
Då sa servitören:
- Annars vad?
- En liten cola!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards