Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Miss Iskalla - 6 juni 2008 12:34

Torsten råkade släppa sig. Claudia som satt bredvid ropade:
- Fröken! Torsten fes!
- Tyst! Sa fröken.
- Nej, högt! sa Claudia...

Av Miss Iskalla - 6 juni 2008 12:33

Patrik var ute och gick med sin hund. Då stötte han på engelskaläraren.
- Hej Patrik! Vad heter din hund?
- Your dog

Av Miss Iskalla - 6 juni 2008 11:45

En man bodde i öknen och skulle en dag ta sig in till stan. Så han köpte sig en gammal kamel.
- Den här kamelen är lite speciell, sa säljaren. För när du säger ’puh’ börjar han gå, säger du ’puh puh’, springer han och när du säger ’Amen’ stannar han.
- Det är helt okej, jag tar honom!
Så mannen red iväg, sa:
- Puh puh, och kamelen satte iväg i racerfart genom sanddynerna.
Plötsligt närmade de sig ett stup och mannen hade redan glömt bort vad man skulle säga för att kamelen skulle stanna.
- Käre gode Gud, sa mannen, låt mig inte falla ner och dö i stupet! Amen.
Och just då stannade kamelen, endast tio centimeter från stupets kant.
- Puh! flämtade mannen.
Och kamelen tog ett steg...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards