Alla inlägg under september 2007

Av Miss Iskalla - 29 september 2007 21:01

Vintrarna kan man kalla kalla och somrarna kan heta heta.

Av Miss Iskalla - 29 september 2007 21:00

Fyra män - 30, 40, 50 och 60 år, satt på ett berg med utsikt över fyra snygga brudar som var på en ö tvärs över.
30 åringen sa, vi simmar över,
40 åringen sa, varför använder vi inte båten?
50 åringen sa, vi väntar tills dom kommer hit, och 60 åringen sa, Jag ser bra härifrån...

Av Miss Iskalla - 29 september 2007 20:59

En dag i skolan frågade fröken om det var nån som visste dom 3 största högtiderna på året.
Kalle satt och funderade en stund, sen räckte han upp handen.
Fröken sa: - Ja Kalle, vet du det?
- ja, det är julafton, min födelsedag och när fröken är sjuk.... =)

Av Miss Iskalla - 29 september 2007 20:58

En man kommer och knackar på dörren då en liten pojke öppnar.
- Hej, säger mannen. Har du din mamma där?
- Nää, säger pojken. Hon har blivit överkörd av traktorn.
- Vad tråkit att höra, säger mannen, men har du din pappa hemma då?
- Nää, säger pojken. Han har också blivit överkörd av traktorn.
- Nämen, svarar mannen. Så förfärligt! Men har du Några syskon hemma då?
- Nää, svarar pojken. De har också blivit överkörda av traktorn.
- Nä men Guud så förskräckligt, svarar mannen. Men vad gör du om dagarna då lilla pojk?
- Jag kör traktor, svarade Pojken.

Av Miss Iskalla - 28 september 2007 11:08

Det var ett par som hade gift sig nyligen,och när de kommer hem på bröllopsnatten blir hustrun tvungen att avslöja en hemlighet för sin man:
- Jag har en sak som jag måste bekänna, säger hon.
-Vaddå?
-Jo, jag är färgblind.
Då säger hennes man:
- Jag har också en sak att bekän-
na. Jag kommer inte från Lysekil, jag är från Uganda.

Av Miss Iskalla - 28 september 2007 11:07

Valutafiffel i Japan kallas yen-manipulation.

Vad går nalle puh på sjukhuset??? Letar efter bi-trädet.

Vad heter det kattdjur som ofta tar andras bon i besittning? Ocku-panter.

Förut ville alla ha en husgris. Nu vill dom ha en rums-ren.

En riktigt dum fisk kallas imbe-sill.

Jag har fått bilvax i ansiktet, därför ser jag lite rubbad ut.

Vad kallas det när man druckit se mycket sprit att man är hes? Bolagsstämma!

Den lilla bäverfamiljen satt i skogen när ett av barnen plötsligt frågade: Mamma varför ligger alla träden? Då svarade hon: Far åt skogen.

Om man äter för mycket järntabletter blir man ringrostig.

Man kan inte hyra en sångerska men man kan Leasa Nilsson.

På Ferraris bilfabrik hade man stora problem med att välja färg till sina bilar. Man gick då till chefen och frågade vad han tyckte. Han svarade: Testa rosa!

Motsatsen till stridspitt är civilstånd.

En impotent fikus kallar man krokus.

Musmatta? Heter det inte trosskydd?

Man åker i fängelse om man visar magen i Buk-arest.

Hur klyver man en halstablett? Med en tenorsax.

Ursäkta, har ni drev till cyklar? -Är det en kuggfråga?

Titta en Dodge, men fälgarna är ju Cheva.

Ett annat ord för gladporr är ler-jök.

Vad sa rockbandet som körde över massa tjejer med turnébussen? Det var en groupie väg.

Av Miss Iskalla - 28 september 2007 11:06

En svensk och en amerikan snackar.

Amerikanen:
- We've got Bill Clinton, Jhonny Cash and Bob Hope!
Svensken:
- We've got Göran Persson, no Cash and no Hope!

Av Miss Iskalla - 28 september 2007 11:06

Det står tre kraftiga män under ett litet paraply. Varför blir de inte blöta?
- Det regnar inte!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards