Alla inlägg den 11 september 2007

Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:13

Den italienska översten hade gjort sitt förband redo för inspektion, och de stod prydligt uppklädda i paraduniform. Den inspekterande generalen vandrade fram och tillbaka längs leden av soldater, men kunde till sist inte bärga sig. "Överste!" "Ja, general!" svarade översten nervöst. "Era soldater, era soldater! De ser bra ut, deras uniformer är perfekta och deras rättning lysande, men de stinker, människa, de stinker! Kan ni inte få dem att byta underkläder?" varpå generalen marscherade iväg. Översten började själv sniffa. "Han har rätt, generalen! Jag måste göra något åt det här. Luigi, du får byta med Roberto och Guiseppi, du byter med Giovanni..."

Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:13

Domaren, som skulle avgöra skilsmässomålet, frågade mannen av vilken orsak han ville ha skilsmässa. "Pannkakor," svarade mannen, "min hustru äter för mycket pannkaka." "Det är ju löjligt," sade domaren, "jag äter ju till och med själv pannkakor ibland." "Medan ni knullar?"

Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:12

På väg tillbaka till bilen efter en inköpsrond kom plötsligt en av de unga damerna ihåg att hon hade glömt bort att lämna in sitt p-piller recept. Hon störtade in på apoteket och lämnade receptet till receptarien. "Kan jag få det här expedierat genast, snälla ni," bad hon. "Jag har några som sitter i bilen och väntar!"

 
Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:11

Det var eftermiddag och kaféet var nästan fullsatt. Den äldre damen vid ett av småborden blev mer och mer irriterad över cigarettröken från den unga kvinnan vid grannbordet. Till sist kunde hon inte bärga sig längre. Ilsket och högljutt förklarade hon: "Unga dam! Jag skulle hellre begå hor än röka en cigarett!" "Jag med," sade den unga flickan, "men en kafferast är alldeles för kort för det."

Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:11

Två universitetsstuderande, en från Lund och en från Uppsala, var på herrtoaletten. Efter väl förrättat värv tvättade lundastudenten sig om händerna, vilket uppsalastudenten inte gjorde. Lundastudenten anmärkte hånfullt: "En lundensare har minsann vett att tvätta sig sedan han kastat vatten!" "En uppsaliensare," blev svaret, "vet hur man gör för att inte pissa på händerna!"

Av Miss Iskalla - 11 september 2007 21:10

På en allmän herrtoalett sade en man till en annan: "Jag är hemskt ledsen att behöva besvära er, men jag kan tyvärr inte använda mina händer. Skulle ni vilja vara så vänlig och dra ner min gylf?" Motvilligt gjorde den främmande mannen detta. "Och skulle ni också vilja vara så vänligt och dra ut mitt organ?" Främlingen gjorde också detta. Sedan han kastat vatten bad mannen: "Skulle ni också kunna skaka den några gånger?" När främlingen hade uppfyllt även denna begäran log mannen tacksamt mot honom, stoppade in penisen och sade: "Stort tack, jag trodde att mitt nagellack aldrig skulle torka!"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards