Alla inlägg den 25 september 2007

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:43

- Som du ser har jag lagt till med helskägg, tycker du att det klär mig?
- Jojomensan! nu slipper man att se hela ditt ansikte.

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:43

Kannibalen besökte sin granne för att se på dennes nyförvärvade frysbox. Han blev häftigt imponerad och frågar:
- Hur mycket rymmer den?
- Jag vet inte så noga, men dom två som bar hit den fick i alla fall plats!

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:42

Hissen var packad till bristningsgränsen med folk.
- Håller alla linorna? undrade en gammal dam ängsligt.
- Jodåå, försäkrade hisskonduktören, men det är värre med hissbotten, den brukar gå sönder.

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:41

En kvinna kommer in på polisstationen för att anmäla att hennes man försvunnit.
-Beskriv hans utseende, uppmanar polisen.
- Han är lång, muskulös, blåögd... börjar hon, men hennes lille son avbryter henne:
- Men så ser väl inte pappa ut!
- Tyst, Pelle! Inte vill jag ha tillbaks den där lille fetknoppen.

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:40

Arbetarna var i full gång på byggplatsen då en dam tillhörande Jehovas vittnen anlände.
Under armen hade hon en unikabox, försedd med texten "Vakna". Med en skrift i handen gick hon fram till en av jobbarna och sa allvarligt:
- Känner ni Jesus?
Jobbaren vände sig inåt byggnaden och skrek:
- Killar, är det nån därinne som känner en som heter Jesus? Hans tant är här med matlådan.

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:38

- Jag ser inte bra ut i några kläder numera, sa den något fylliga kunden till expediten och tittade sorgset i kundspegeln på den dräkt hon tänkt köpa.
- Inte alls, försäkrade expediten, den där dräkten säger allt.
- Precis, svarade kunden, vad jag behöver är en dräkt som håller truten ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards