Alla inlägg den 20 september 2007

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:36

1: han tror på jultomten
2:han tror inte på jultomten
3:han är jultomten
4:han har glömt bort jultomten

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:35

När skolavslutningen äntligen är över har Gudrun bråttom hem med betygen. När hon visar sin far dem grubblar han fundersamt:
-Vad står alla dessa IG:n för?
Gudrun ler och svarar stolt:
-Imponerande Gudrun!

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:34

-Hur gick det till när du blev ormbiten?
-Ormen hoppade på mig när jag slog till den!
-Varför slog du till den då?
-Den räckte ut tungan åt mig..

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:33

Dirigenten Arturo Toscanini fick en dag ett brev från en utpressare som skrev:
-Om ni inte skickar mig 1000 dollar omgående så kommer jag att sprida ut några ganska fula historier om ert privatliv.
Toscanini svarade:
-Om ni skickar mig 100 dollar kan jag förse er med ett par historier till!

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:31

Men Arne lilla, ni kunde väl omöjligt hinna se hela Paris på bara en vecka? säger grannen.
-Jo då, det gick fint med lite arbetsfördelning, svarar Arne. Min fru tog kyrkorna, min dotter museerna och jag själv nattklubbarna.!

Av Miss Iskalla - 20 september 2007 12:30

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:

Stanna till vid ett apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson & Johnson'. Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen: "Varje termometer har testats personligen i vår fabrik".

Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger: "Jag är glad över att inte jobba på kvalitetskontrollen på 'Johnson & Johnson'. Jag är glad över att inte jobba på kvalitetskontrollen på 'Johnson & Johnson'. Jag är glad över...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards