Alla inlägg den 30 september 2007

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:15

Den gamla mannen överraskades av hustrun när han läste porrböcker.
"Och jag som trodde att du bara var intresserad av historiska romaner," sa hon.
"Så är det också," svarade han. "Vid min ålder är detta historia."

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:12

Det löser sig, sa han som sket i badkaret.

Kör som polisen. En i framsätet, sex i baksätet.

Livet är som en golfboll. En lång serie hårda slag tills man ligger där i ett hål i marken!

Pessimisten vinner alltid när han har fel.

Det är inte lätt att spela Center i Marabous korplag.

Skänken slant till gubbarna som bar upp byrån.

Livet är som en tärning, det bästa man kan få är 6.

Fågelskådaren höll truten.

Tandläkaren höll käften.

Shell inte på Statoil, dom är helt OK

P-Lisan hade parkingsons sjuka

Nu tar jag igen mig mellan skinkorna, sa slaktarn

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:11

Damen: Nej, men ett så´nt gulligt litet barn du har!
            Han blir nog en stor och stark man!
Mamman: Det hoppas jag verkligen inte!
Damen: Hur kan du säga något så´nt!
Mamman: Det är en flicka!

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:08

Tre små vampyrer bodde tillsammans i en grotta. En kväll blev den ena hungrig så han gav sig ut för att flyga och äta. När han kom tillbaks hade han blod på två av sina tänder o hans kompisar frågade: Var har du varit?
Han svarade: Ser ni herrgården där borta? Där bodde en hel familj... Nästa natt flyger fladdermus nummer 2 ut och han kommer tillbaks med tre ( ! ) blodiga tänder. de andra frågar honom: Var har du varit?
Han svarade: Ser ni slottet där borta? Där bodde flera familjer. Den tredje natten skulle den tredje lilla vampyren ut o äta. När han kom tillbaks så hade han blod i hela ansiktet, o de andra frågar med stor häpnad: VAR har DU varit????
Han svarade: Ser ni stenmuren där borta? Det gjorde inte jag...

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:07

Mammutar levde för många år sedan, men sedan dog de... Varför??
- Eftersom det inte fanns några Papputar!

Av Miss Iskalla - 30 september 2007 11:04

Har ni hört om blondin som blev galen?
Hon hade jobbat tio år på ett bordell. En dag upptäckte hon att de andra tog betalt

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards