Alla inlägg under september 2007

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:53

Läraren frågar klassen om vad en kanibal är för något. Ingen räcker upp handen.
- Men Linda, vad blir du om du äter upp dina föräldrar?
Linda tänker efter ett tag och säger :
- Proppmätt och föräldralös.

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:52

Hur får man in en elefant i kylskåpet?
Man öppnar dörren, tar ut smöret, stoppar in elefanten o stänger dörren!

Hur får man in en giraff i kylskåpet då?
Öppnar dörren, tar ut elefanten, stoppar in giraffen o stänger dörren!

En elefant o en giraff skulle springa ikapp, vem vann?
Elefanten, giraffen sitter ju i kylskåpet!

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:47

Tre pojkar kallades in till rektorn:
- Jaha, vad har vi gjort då? frågar rekton den flörsta pojken.
- Kastat sten i ån.
- Det var ju inte så hemskt. Vad har du gjort då? frågar han den andra pojken.
- Kastat sten i ån.
- Det var ju inte så hemskt. Vad har du gjort då? frågar han den tredje pojken.
- Det är jag som är Sten...

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:45

En vacker och förförisk kvinna kommer in på en lantlig pub.
Efter en stund svänger hon sig med mjuka kattlika rörelser över till bardisken och tecknar åt bartendern att komma närmare. Bartendern lutar ansiktet närmare henne och hon tar känsligt tag om hans huvud och börjar pilla i hans skägg.
- "Är du ägaren?" frågar hon. Bartendern skakar på huvudet.
- "Nej dessvärre", suckar han.
- "Kan du få tag på ägaren åt mig?"
Kvinnan fortsätter leka med hans skägg, hon smeker hans kind, kör händerna genom hans hår och smeker honom keligt över ansiktet.
- "Det är tyvärr omöjligt, är det inte något jag kan göra?", frågar han, tydligt upphetsad. Kvinnan fortsätter smeka hans hår och skägg. Hon sticker in ett par fingrar i hans mun och låter honom slicka dom våta.
- "Du kan lämna ett meddelande till honom från mig", viskar hon sensuellt. "Säg till honom ......... att det inte finns något toalettpapper eller någon tvål på damtoaletten!"

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:45

En liten pojke råkar halka på gatan och svor fult. En gammal dam som stod i närheten utbrast förfärad:
- Inte skall du svära så! Då kommer du inte till himlen.
- Jag skall inte dit! Jag skall till affären och köpa godis!

Av Miss Iskalla - 26 september 2007 10:44

-Vad händer egentligen med den där flickan du brukar såga itu på dina trolleriföreställningar?
- Hon bor i Stockholm och Luleå

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:43

- Som du ser har jag lagt till med helskägg, tycker du att det klär mig?
- Jojomensan! nu slipper man att se hela ditt ansikte.

Av Miss Iskalla - 25 september 2007 10:43

Kannibalen besökte sin granne för att se på dennes nyförvärvade frysbox. Han blev häftigt imponerad och frågar:
- Hur mycket rymmer den?
- Jag vet inte så noga, men dom två som bar hit den fick i alla fall plats!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards