Direktlänk till inlägg 14 juli 2007

Modellcitat

Av Miss Iskalla - 14 juli 2007 12:12

Apropå självkännedom

"Varthän jag gick, följde min urringning mig. Men jag lärde mig att jag inte är min urringning."
Carole Mallory


Apropå fattigdom

"Alla borde ha råd att plastikoperera sig."
Beverly Johnson


Apropå karriärval

"Min pojkvän anser att jag har förlorat min rätta kall att bli bibliotikarie."
Paulina Porizkova


Apropå prioriteter

"Jag tränar hellre än läser en tidning."
Kim Alexis


Apropå världspolitiken

"Mick Jagger och jag gillade varandra mycket. Vi pratade hela natten. Vi hade samma åsikter om kärnvapennedrustningen."
Jerry Hall


Apropå inre styrka

"Jag älskar det självförtroende som makeup ger mig."
Tyra Banks


Apropå döden

"Richard tycker inte om att jag dödar insekter, men ibland kan jag inte rå för det."
Cindy Crawford


Apropå resor

"Jag har inte sett Eiffeltornet, Notre Dame, Louvren. Jag har inte sett någonting, men jag bryr mig inte ändå."
Tyra Banks


Apropå aha-upplevelser

"Jag fick just reda på att jag är en tum längre än vad jag trodde."
Christie Brinkley


Apropå ärftlighet

"Min mans utseende är OK. När jag hade värkar sa jag till honom: Tänk ifall hon är ful? Du är ju ful."
Beverly Johnson


Apropå baskunskap

"Det är väldigt viktigt att ha rätt kläder när du ska träna. Om du tar på dig en gammal T-shirt eller en joggingdräkt är det inte inspirerande för dig att träna."
Cheryl Tiegs


Apropå möten

"Jag tror de flesta är nyfikna på hur det skulle vara att möta sig själv – det är kusligt."
Christy Turlington


Apropå paradoxer

"Ibland känner jag mig ensam, men det är skönt att vara för sig själv."
Tatjana Patitz


Apropå speglar och vad de visar

"Jag har tittat i speglar varenda dag i 20 år. Det är samma ansikte."
Claudia Schiffer


Apropå instinkt

"Om jag gör en film och blir hungrig ber jag om en paus och äter lite kakor."
Carol Alt


Apropå kastväsendet

"Vi är inte prins Charles eller prinsessan Diana. Vi tänker inte på oss själva som kungligheter. Vi råkar faktiskt vara arbetande personer."
Christie Brinkley


Apropå arbetsfaror

"Jag provade 250 baddräkter på en eftermiddag och det slutade med att jag hade sårskorpor på mina lår. Antagligen kom de ifrån några utav de där med paljetter på."
Cindy Crawford


Apropå ekonomi

"Jag går inte upp för mindre än 80,000 om dan."
Linda Evangelista


Apropå zen

"Då jag jobbar är jag ganska tom. Du kan inte tänka för mycket, för då fungerar det inte."
Paulina Porizkova


Apropå logik

"Jag tycker att om min rumpa inte är för stor för att de ska kunna fotografera den, då borde den inte vara för stor för mig heller."
Christy Turlington


Apropå kroppsdelar

"Jag vet inte vad jag ska göra med mina armar. De får mig att känna mig konstig och det känns som om folk tittar på mig, och det får mig att bli nervös."
Tyra Banks


Apropå träning

"Om de hade haft ett gym i Concorden skulle jag träna jämt."
Linda Evangelista


Apropå motivation

"Det var ganska tråkigt att jag behövde äta. Jag visste att jag måste, och att jag skulle."
Kate Moss


Apropå mångsidighet

"Jag kan göra vad de helst vill så länge jag inte behöver prata."
Linda Evangelista


Apropå sorg

"Då min Azzedinejacka från 1987 dog, la jag den i en låda, satte på en lapp som berättade var den kom ifrån, och skickade den till frälsningsarmén. Det var en stor förlust."
Veronica Webb


Apropå hämnd

"Tjejer är alltid förbannade på varandra och de säger åt deras frisör att med vilje strula till en annan tjejs hår."
Tasha


Apropå skådespeleri

"Jag är en snygg tjej som är en modell som inte är urdålig som skådespelerska."
Cameron Diaz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Iskalla - 12 augusti 2010 16:15

Två gubbar sitter i en roddbåt och fiskar.Så flyter en flaska med kork förbi och gubbarna lyfter upp den och öppnar korken.En ande uppenbarar sej och säger: Vad önskar ni för belöning för att ni befriade mej ur flaskan? Gubbarna funderar och den ...

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2010 16:11

En till synes blind man, beställde in kaffe, på ett cafe' . Då han fick det begärda hällde han kaffe, grädde och socker i koppen utan att spilla en droppe.Tog sitt wienerbröd från fatet som om han såg och drack, tuggade begärligt. En man som satt...

Av Miss Iskalla - 10 augusti 2010 16:15

En miljonär har party i sin trädgård och säger till gästerna att han lovar att ge vad som helst till den som simmar tvärs över poolen.Det är bara ett problem.Swimmingpoolen är full i hajar. Plask!En man landar i vattnet och börjar genast simma som ...

Av Miss Iskalla - 9 augusti 2010 16:15

Två överförfriskade traskar fram på järnvägsspåret. -Usch, alla dessa trappsteg, de tar musten ur mej. Säger den ene. -Är väl inte så farligt med trappstegen! Svarar den andre.Det värsta är att ledstängerna är så förbannat korta. ...

Av Miss Iskalla - 24 juni 2010 10:31

Läraren:-En mullvad äter varje dag lika mycket som den väger.Eleven:- Hur kan mullvaden veta hur mycket den väger? ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards