Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

Raggningsrepliker

Av Miss Iskalla - 4 juli 2007 17:47

  • Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

  • Vill du se något växa?

  • Du bruden... Vet du att min mun kan skapa ett tryck av 750 psi.

  • Vad vill du ha till frukost?

  • Ursäkta mig. Vill du knulla eller ska jag be om ursäkt.

  • Vill du knulla som kaniner?

  • Säg mig, gick vi på olika skolor tillsammans?

  • Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?

  • Jag hade en kompis som brukade ge bort telefonkort som det stod skrivet 'Le om du vill hoppa i säng med mig' på. Och sedan se dem försöka att hålla masken.

  • Hej, jag heter [ ditt namn ], vad tycker du om mig hittills?

  • Kan jag bjuda dig på en drink, eller vill du bara ha pengarna?

  • Vill du dansa, eller ska jag gå och leka med mig själv igen?

  • Du bruden, kom så går vi och gör lite barn!

  • Vid kontorets kopieringsmaskin: Reproducering, huh? Vill du ha hjälp?

  • Vill du ha Gin och platonisk eller Whiskey och soffa?

  • Jag tror vi måste älska på gräsmattan som galna vesslor NU!

  • Bruden... Kan du suga en golfboll genom en 50 meter lång trädgårdsslang?

  • Bruden, vad sägs om en pizza och ett knull? Va fan?!?! Tycker du inte om pizza?

  • En kvinna frågar: Ursäkta, har du tiden? Du: Har du orken?

  • Bond. James Bond.

  • Du ser ut som en tjej som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?

  • Ditt ställe eller mitt?

  • Snygga skor. Ska vi nuppa?

  • Vill du dricka morgonkaffe med mig?

  • Vill du gå hem snart?

  • Snygga bröst. Får jag ta på dem?

  • Jag älskar dig. Jag vill gifta dig med dig. Nu går vi och knullar som galningar!

  • Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog!

  • Jag skulle se bra ut på dig.

  • Ursäkta mig, har vi knullat än?

  • Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?

  • Jag älskar varje ben i din kropp — särskilt mitt.

  • Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.

  • Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?

  • Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.

  • Känner jag dig? Jag tror det, men du hade inte så mycket kläder på dig då.

  • Du har fina bröst, men vad har dina bröstvårtor för färg? Bruna eller skära?

  • Jag diggar dina persikor, och jag vill skaka ditt träd!

  • Får jag lov? Eller skall vi dansa först.

  • Du måste vara trött i benen...(Varför?) För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.

  • Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad...

  • Du är så söt att jag får hål i tänderna...

  • Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

  • "Ska vi trolla?""???""Vi går hem till mig och nuppar, sen försvinner du!"

  • Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??

  • Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?

  • "Vad åt du till middag ikväll?""Ravioli.""Jag med — ska vi kyssas?"

  • Kommer du också från Mars?

  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?

  • Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!

  • Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer. Kan jag få ditt?

  • Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Iskalla - 12 augusti 2010 16:15

Två gubbar sitter i en roddbåt och fiskar.Så flyter en flaska med kork förbi och gubbarna lyfter upp den och öppnar korken.En ande uppenbarar sej och säger: Vad önskar ni för belöning för att ni befriade mej ur flaskan? Gubbarna funderar och den ...

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2010 16:11

En till synes blind man, beställde in kaffe, på ett cafe' . Då han fick det begärda hällde han kaffe, grädde och socker i koppen utan att spilla en droppe.Tog sitt wienerbröd från fatet som om han såg och drack, tuggade begärligt. En man som satt...

Av Miss Iskalla - 10 augusti 2010 16:15

En miljonär har party i sin trädgård och säger till gästerna att han lovar att ge vad som helst till den som simmar tvärs över poolen.Det är bara ett problem.Swimmingpoolen är full i hajar. Plask!En man landar i vattnet och börjar genast simma som ...

Av Miss Iskalla - 9 augusti 2010 16:15

Två överförfriskade traskar fram på järnvägsspåret. -Usch, alla dessa trappsteg, de tar musten ur mej. Säger den ene. -Är väl inte så farligt med trappstegen! Svarar den andre.Det värsta är att ledstängerna är så förbannat korta. ...

Av Miss Iskalla - 24 juni 2010 10:31

Läraren:-En mullvad äter varje dag lika mycket som den väger.Eleven:- Hur kan mullvaden veta hur mycket den väger? ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards