Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:54

Två överförfriskade herrar kom på en kväll att det vore kul med lite kvinnor.
- Ja, sa den ene, vi går på bordell! Sagt och gjort, väl inne på bordellen frågade de om det fanns några villiga damer där.
- Jodå, sa bordellmamman, det ska nog kunna ordnas.
Men vid närmare eftertanke så tänkte hon, jag kan väl fan inte ge dem nån dam, de var ju så fulla, men jag lägger varsin uppblåsbar docka i deras sängar, de kommer inte att märka nån skillnad.
Så hon placerade dockorna i deras sängar och visade in dem i varsitt rum. Morgonen efteråt möttes de båda i korridoren igen, den ene frågade den andre, hur tycker du att det var här?
- Ja, svarade han, det var väl bra, men det vete fan vad de hade för damer här, för när jag bet henne i tutten så fes hon och försvann.

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:52

En gift kvinna låg i sängen med sin älskare då de hörde att ytterdörren öppnades.
- Det är lugnt, sa kvinnan, det är bara min man som kommer hem och han är så stupfull att han inte kommer att märka att du ligger i sängen.
Som sagt, mannen kröp ner i sängen, men tyckte att han i dimman såg sex fötter sticka ut under täcket. Han vände sig mot hustrun och sluddrade:
- Du, jag ser sex fötter här, det borde bara vara fyra. Vad betyder det?
- Nonsens, svarade hustrun, du bara yrar. Stig upp ur sängen och räkna en gång till så får du se. Mannen kravlade sig mödosamt upp från sängen och började räkna
- En, två, tre, fyra. Du har rätt, det är bara fyra!

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:51

Fröken Jönsson från Skåne har fått plats som hembiträde hos en ensamsstående direktör i Stockholm.
- Nå, vad hade Stina tänkt sig för lön?
- Jag vill nog ha 12 000 i månade, skattefritt.
- Det betalar jag med nöje!
- Näha! Ska det vara med nöje också, då vill jag allt ha 20 000...

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:50

En dam ringde till snickaren, hon ville ha hjälp med att riva en innervägg hemma. När väl snickaren hade utfört sitt jobb så ville han givetvis ha betalt. Damen ifråga hade lite dåligt med pengar och frågade om hon kunde betala i natura? Snickaren tänkte och sa att det går väl bra. Snickaren fingrade lite där nere för att sedan stoppa in ett finger i musen och ett i baken. Sedan sa han:
- Betala! Annars river jag innerväggen.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards