Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Miss Iskalla - 22 mars 2008 14:35

Den äkta mannen är lite på snusen och anförtror bartendern:
- Jag har varit gift i 20 år, och älskar fortfarande samma kvinna.
- Det är beundransvärt!
- Jo, men farligt också. Får min fru reda på det mördar hon mig.

Av Miss Iskalla - 22 mars 2008 14:34

Lille Jonathan var med sin pappa på simtävling. Högtalaren meddelade:
- Hundra meter bröstsim för damer.
Då sa Jonathan:
- Pappa, får dom inte använda armarna?

Av Miss Iskalla - 22 mars 2008 14:32

Ett par som varit gifta i 25 år håller på med arbete i sin trädgård. Frun står på alla fyra med ändan i vädret och rensar ogräs i rabatten när maken vräker ur sig.
- Gumman, du börjar lägga på hullet, du är ju lika stor som grillen.
Som bevis måttade över fruns ända och sedan över grillen som stod på uteplatsen och utbrast halvskrattande.
- Vad var det jag sa, precis samma storlek!
Frun blev väldigt förnärmad av hans påhopp och beslutade sig för att han kunde gott göra resten trädgårdsarbetet själv.
Hon gick in och tilltalade inte maken mer resten av dagen. På kvällen när de går till sängs kryper maken intill sin fru och undrar om de inte ska ha lite kärlek. Frun vänder då ryggen åt honom och visar tydligt sitt ogillande.
- Men vad är det gumman? frågar maken oförstående.
Frun svarar väsande, ironiskt och triumferande.
- Tror du verkligen att jag tänder upp den här stora grillen för en ynka liten prinskorv?

Av Miss Iskalla - 22 mars 2008 12:35

Så var det Sverige och Norge som låg i krig med varandra och båda låg i skyttegravar vid gränsen.

Så kom en svensk på att det e många i Norge som heter Ole.
Så han ropade: Ole!
En norrman tittade upp och sa: ja?
PANG!
Han blev skjuten direkt.
Sedan gjorde de samma sak 3gånger igen och en norrman dog för varje gång dom ropade.

Då kom en norrman på att det var många i Sverige som hette Anders.
Så han ropade: Anders!
Inget hände.
Han ropade igen: Anders!
Inget hände

Då skrek en svensk tillbaka: Är det du Ole?
Och en norrman stack upp huvudet och svarade: Ja!
PANG!!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards