Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:01

Lena, sjutton år, hade känt sig lite hängig senaste tiden och besökte doktorn. När hon kom hem ville mamma höra vad doktorn sagt.
- Tja, jag har lite blodbrist.
- Jaha, då var du inte med barn i alla fall.
- Jo, nu när jag tänker efter sa nog doktorn att jag var en aning gravid också.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:01

- Du är ju dum, kärring, har du aldrig försökt att använda hjärnan?
- Nej, det har aldrig fallit mig in.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:00

Gamla Agda kommer in i upphållsrummet på ålderdomshemmet och håller upp en knuten hand.
- Den man som kan gissa vad jag har i handen, ropar hon, får ligga med mig ikväll.
En man sänker tidningen han läser, tittar ointresserat på henne och säger:
- En pingvin.
Agda står tyst en liten stund och säger sedan:
- Det var nära nog!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 10:59

Kal och Osborn stod vid frisörsalongen sent en kväll och skulle köpa "sjukvårdsprodukter" i den automat som brukar finnas på dylika ställen. Kal stoppade i ett par mynt - som dessvärre fastnade och ingenting hände. Kal började därför banka på automaten. Först försiktigt men sedan hårdare. Ägaren, som bodde i huset vaknade av oväsendet och då det förekommit en del inbrottsförsök i automaten så tänkte han att nu ska jag ta dem på bar gärning! Så han rusade ut i bara pyjamasen i full fart i riktning mot automaten. Osborn såg honom komma ångande så han stötte i Kal och sa:
- Du Kal, jag tror att vi måste flytta oss lite. Här kommer en kund som verkar ha mer bråttom!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 10:57

Det var en gång en bonde som skulle åka in till staden för att hyra ett torgstånd och sälja sina varor. När han åkte hemifrån sa han till familjen att de skulle lägga varorna i en stor packlår och sända den till torget om han fick plats. Bonden fick en plats, och för att spara pengar skickade han följande korta telegram:
- Har fått stånd. Skicka pigan med stora låren.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 10:56

En värnpliktig fick permission beviljad av kompanichefen eftersom det skulle bli tillökning i familjen.
- Blev det en pojke eller flicka? frågade kompanichefen när den värnpliktige kom tillbaka.
- Jag vet inte, det får vi väl se om nio månader!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 10:55

En man kommer in till doktorn och säger:
- Lova att inte skratta!
- Naturligtvis, jag har arbetat som läkare i 20 år och har aldrig skrattat åt en patient.
Patienten tar då av sig byxorna och kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren har sett... Det är inte större än korken till en kulspetspenna. Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack. I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger:
- Jag ber om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mig! Jag lovar att det inte kommer att hända igen.. Okej vad hade du för problem? frågade doktorn.
- Den är svullen...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards