Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:32

En dykare är nere på sex meters djup. Där nere ser han en kille utan utrustning på sig, så dykaren bestämmer sig för att gå ner ytterligare sex meter. Väl där nere tittar han sig omkring, och till sin förvåning ser han killen igen.
"Jag tror inte mina ögon", tänker dykaren och dyker ner sex meter till. Han tittar sig omkring och mycket riktigt - där är killen igen. Förbryllad tar han fram sitt undervattens-anteckningsblock och skriver:
"Hur kan du gå så djupt utan dykarutrustning?".
Killen rycker till sig blocket och skriver, snabbt som fasen:
"Jag drunknar, din idiot!".

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:27

En ung man är på semesterkryssning. På kryssningens andra dag kolliderar fartyget med ett enorm korallrev och sjunker. Mannen lyckas dock simma iland till en närliggande öde ö. Han tittar sig omkring och får syn på en medvetslös kvinna som ligger på stranden - ännu en överlevare från båten. Mannen går fram och prövar mun-mot-mun-metoden för att få liv i henne, vilket lyckas. Kvinnan vaknar, tittar på honom och säger:
- Gode Gud, du har räddat mitt liv.
Då ser mannen att kvinnan Jennifer Lopez.


Dagar och veckor går - Jennifer och mannen finner sig tillrätta på ön, de bygger en hydda, det finns fullt med frukt i träden, de är vansinnigt förälskade och de har sex morgon, middag och kväll. En morgon noterar dock Jennifer att hennes ö-älskare ser ledsen ut.
- Vad är det älskling? Vi har ett underbart liv tillsammans. Finns det något jag kan göra, frågar hon.
- Det finns det faktiskt, svarar mannen. Kan du sätta på dig min tröja?
- Om det får dig att känna dig bättre, svarar Jennifer och sätter på sig mannens tröja. Kan du sätta på dig mina byxor också?, säger mannen.
- Visst, om du tror att det hjälper, svarar Jennifer.
- Kan du ta på dig min hatt och måla en liten mustasch på läppen också? säger mannen.
- Allt för dig, älskling, säger Jennifer och gör som mannen ber henne.
- Kan du börja gå ett varv runt ön också, ber mannen.
Jennifer börjar gå åt ena hållet på ön och mannen sätter av åt andra hållet.

En halvtimme senare möts de halvvägs på andra sidan. Mannen rusar fram mot henne, tar tag henne i armen och säger:
- Tjena polarn! Du kan aldrig gissa vem jag ligger med!

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:25

- Vet du var ordet FUCK kommer ifrån?
- Nej.
- Det vet jag. För några 100 år sedan när den brittiska flottan var ute och slogs runt om i världen så blev ofta de Brittiska sjömännen rånade och nedslagna i hamnens glädjekvarter. Så för att inte alla sjömän skulle bli nedslagna och rånade så tillät man dom att ta med glädjeflickorna ombord. Dom fick ha trevligt med flickorna samtidigt som dom fick beskydd.
Då kom uttrycket:
"Fucking Under the Courtesy of the King"

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:22

Två unga herrar, Rolf och Sune befinner sig på varsin sida om jordklotet.
Stig balanserar på en lina mellan två skyskrapor i New York, medan Sune blir avsugen av en 98-årig tant i Fränsta.


Trots det geografiska avståndet samt de vitt skilda sysslorna tänker de båda exakt samma sak.

Vad tänker de??







(Se svar längre ned)







Titta inte ner...titta inte ner...>>>>>

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:20

Jarmo myllys beslutade sig att sluta spela hockey och ordnade i samband med det en avslutningsfest. Bl.a Peter Forsberg och Sergei Fedorov var bjudna till festen, bland många andra hockeystjärnor. Fedorov och Forsberg hamnade mitt emot varandra.
Plötsligt ser Forsberg att Fedorov stoppar silverskeden som de ska ha till deserten i bröstfickan.
"Kan han ta skeden, så ska jag också göra det.", tänkte Forsberg.
Forsberg tar upp skeden men råkar komma åt glaset så det klingar till riktigt högt. Forsberg känner sig lite skyldig och ställer sig upp för att hålla ett litet tal.
Efter talet sätter han sig ner och pustar ut, och gör ytterligare ett försök att ta skeden.
Återigen råkar han komma åt glaset, och han ställer sig upp igen. Denna gången säger han att han ska trolla.
Han stoppar ner skeden i sin ficka och tar sedan upp den ur Fedorovs ficka.

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:19

I natt jag drömde jag klistra' tapeter,
Jag klistra', jag klistra' väl hundrade meter.
På morgonen jag vakna', så trött och så däven,
Med klister på magen och penseln i näven.

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 21:18

Två kvinnor stod nakna i ett badhus.
Den ena:
- Min man kommer snart hit.
- Oj då, då är det väl bäst att jag går och klär på mig!
- Nä, det behövs inte. Han har sin bror med sig!

Av Miss Iskalla - 4 mars 2008 20:55

- Hörrö du! Vad fan gör du med handen i min ficka?
- Jag letar efter tändstickor.
- Ja men, du kunde väl frågat om det först.
- Jo i och för sig, men jag är så blyg.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards