Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Hört på krogen

Av Miss Iskalla - 14 mars 2008 11:25

Killen: Ditt eller mitt ställe?
Tjejen: Du får gärna gå hem till mig om du vill, men jag tänker gå hem med killen där borta.
Killen: Trevligt, då hämtar jag honom åt dig.

Killen: Dina kläder skulle se bra ut i en hög brevid min.
Tjejen: Ditt ansikte skulle se bra ut med en blåtira.
Killen: Så bra att du också gillar hårda tag.

Killen: Du är så vacker att du inte kan komma från den här planeten.
Tjejen: Nej, jag kommer från Jupiter. Där fortplantar vi ossgenom att hålla oss på ett avstånd på exakt 15 meter från varandra. Hejdå!
Killen: Kulturutbyte!!! Kul! Vi börjar med vårt sätt och sedan kan vi prova ert!!!

Killen: Är din pappa tjuv? För någon har stulit alla stjärnor på himlen och lagt dem i dina ögon...
Tjejen: Tja, du är inne på rätt spår. Han är yrkesmördare.
Killen: Bäst du ringer honom, för utan dig kan jag inte leva.

Killen: Vet du vad som skulle se bra ut på dig? Jag!
Tjejen: Tyvärr, billiga accessoarer har aldrig varit min grej.
Killen: Det måste vara dina kläder som fick mig att tro det, ber så hemskt mycket om ursäkt.

Killen: Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Tjejen: Ja, fast när jag ser dig så tror jag inte ens på kärlek vid miljonte ögonkastet.
Killen: Förstår det, såna som mig finns det bara en på miljonen av.

Killen: Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen till jorden menar jag!
Tjejen: Inte ondare än vad det måste ha gjort för dig att gräva dig hela vägen upp.
Killen: Där ser du, jag gör vad som helst för dig!

Killen: Har inte vi setts förr?
Tjejen: Jo, vi satt på samma avdelning. Jag har kommit över mina värsta psykotiska utbrott. Hur är det med dig då?
Killen: Nej tyvärr, jag är fortfarande tvångsfixerad vid dig.


Killen: Vill du ha ett litet barn med mig?
Tjejen: Vore det inte grymt att föra dina arvsanlag vidare?
Killen: Jo, men eftersom din pappa gjorde det så tänkte jag att du skulle ha överseende.

Killen: Det känns som att vi mötts i ett föregående liv.
Tjejen: Ajdå, jag trodde att det var meningen att man skulle lära sig att undvika göra om samma misstag.
Killen: Det stämmer, det är därför det är jag som är här och inte din gamle pojkvän.

Killen: Kan jag få bjuda dig på en drink?
Tjejen: Jag tar hellre pengarna.
Killen: Så du är en "sån" tjej, jag brukar oftast inte behöva betala för det, men i ditt fall så ska jag göra ett undantag. Här får du en tia, säg till dina andra kunder att du är bokad för resten av veckan.

Killen: Vill inte du gå hem snart?
Tjejen: Jo, faktiskt. Sen du kom är det inte lika kul här längre.
Killen: Förstår det, jämfört med mig måste resten av världen te sig rätt trist.

Killen: Jag har beställt en taxi åt oss.
Tjejen: Vad bra, för mitt vatten har precis gått!
Killen: Så bra att jag älskar barn då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Iskalla - 12 augusti 2010 16:15

Två gubbar sitter i en roddbåt och fiskar.Så flyter en flaska med kork förbi och gubbarna lyfter upp den och öppnar korken.En ande uppenbarar sej och säger: Vad önskar ni för belöning för att ni befriade mej ur flaskan? Gubbarna funderar och den ...

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2010 16:11

En till synes blind man, beställde in kaffe, på ett cafe' . Då han fick det begärda hällde han kaffe, grädde och socker i koppen utan att spilla en droppe.Tog sitt wienerbröd från fatet som om han såg och drack, tuggade begärligt. En man som satt...

Av Miss Iskalla - 10 augusti 2010 16:15

En miljonär har party i sin trädgård och säger till gästerna att han lovar att ge vad som helst till den som simmar tvärs över poolen.Det är bara ett problem.Swimmingpoolen är full i hajar. Plask!En man landar i vattnet och börjar genast simma som ...

Av Miss Iskalla - 9 augusti 2010 16:15

Två överförfriskade traskar fram på järnvägsspåret. -Usch, alla dessa trappsteg, de tar musten ur mej. Säger den ene. -Är väl inte så farligt med trappstegen! Svarar den andre.Det värsta är att ledstängerna är så förbannat korta. ...

Av Miss Iskalla - 24 juni 2010 10:31

Läraren:-En mullvad äter varje dag lika mycket som den väger.Eleven:- Hur kan mullvaden veta hur mycket den väger? ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards