Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:49

En man som är dålig på engelska kommer in på en arbetsförmedling i Holland för att söka jobb!
- Name
- Abu Dalah Sarafi.
- Sex?
- Four times a week.
- No, no, no, male or female?
- Male, female... sometimes camel...

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:49

Det var tre män som har hamnat på en öde ö efter deras båt sjönk.
En tjugoåring, en fyrtioåring och en sextioåring.
De satt på stranden i några dagar och väntade på att någon båt skulle passera. Helt plötsligt får de syn på en stor lyxig yacht, och där finns tre vackra, unga och helt nakna tjejer som vinkar till dem. Tjugoåringen rusar iväg och skriker:
- Kom gubbar, Vi simmar dit!
Då svarar fyrtioåringen:
- Vi kanske skall bygga en båt först?
Men då säger sextioåringen
- Varför då? Det syns ju lika bra härifrån.

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:47

Det var en sen kväll dagen innan julafton. Ett ungt par stannade sin bil på rastplatsen vid vägen och började hångla, när de helt plötsligt får syn på jultomten som kommer gående vid vägen. Då skriker killen till tomten:
- HÖRREDU TOMTEN, KAN MAN ÖNSKA SIG NÅGOT?
Då kommer tomten närmare och svarar:
- JAVISST, VAD VILL DU HA?
- KAN JAG FÅ DEN NYA MERCEDES SOM STÅR DÄR BORTA?
Undrar killen.
- JA! Svarar tomten, MEN PÅ ETT VILKOR, ATT JAG FÅR LIGGA NU MED DIN TJEJ.

Ungdomarna pratar lite med varandra och kommer överens om att det är det värt.
Tomten ligger med tjejen i deras bil medan killen får vänta ute. Efter avslutat ligg går tomten ut ur bilen och börjar gå sin väg, då säger killen:
- MEN MERCEDESEN DÅ, SOM DU LOVADE MIG?
Då frågar tomten:
- HUR GAMMAL ÄR DU GRABBEN?
- 25 ÅR. Svarar killen,
Tomten svarar:
- 25 ÅR GAMMAL OCH TROR FORTFARANDE PÅ TOMTEN?

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:46

Det var tre pojkar som lekte i sandlådan på gården. Bredvid sandlådan så står tre bilar parkerade, en ny mercedes, en ny rolce royce och en ny BMW.
Då säger den ena pojken:
- När jag blir stor så skall jag bli advokat, och då skall jag köpa mig en BMW!
Då säger den andre pojken:
- När jag blir stor, då skall jag bli president, då skall jag ha en sån rolce royce!
Då säger den tredje pojken:
- När jag blir stor så skall jag bli en prostituerad!
- Va, vad är det för något? Undrar de två andra pojkarna.
Den tredje pojen svarar:
- Det vet jag inte, men min syster är det, och alla dessa tre bilar är hennes...

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:44

Frun har varit sjuk och efter sjukdomen åkte hon till ett rehabilitering centrum i en annan stad. Hon skulle stanna där i tre veckor. Efter en vecka började hennes man längta efter henne och bestämde sig för att åka och hälsa på henne.
Då han kom dit så blev de upphetsade av varann och ville älska någonstans, men alla hotelrum i stan var upptagna, och frun delade sitt rum med en annan dam, så gick där inte heller.
Då kom frun på en ide att de skulle gå till parken och älska i buskarna, hon visste precis var. De kom till parken och hade just börjat när en polis såg dem och kom fram och sa:
- Sluta genast med det där! Sånt får ni inte göra på en offentlig plats! Det bli böter! Herrn får böta med 100Kr och frun med 400Kr!
Mannen utbrister överraskat:
- Va! Detta är ju könsdiskriminering, varför skall min fru betala 4 gånger så mycket som jag?
Polisen svarar:
- Nej, det är inte könsdiskriminering! Det är nämligen så att herrn ser jag här för första gången men frun har jag sett 3 gånger innan...

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:40

Vet du varför dvärgen skrattar hela tiden när han spelar fotboll?
Jo för gräset kittlar honom på pungen...

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:39

Två överförfriskade herrar kom på en kväll att det vore kul med lite kvinnor.
- Ja, sa den ene, vi går på bordell! Sagt och gjort, väl inne på bordellen frågade de om det fanns några villiga damer där.
- Jodå, sa bordellmamman, det ska nog kunna ordnas.
Men vid närmare eftertanke så tänkte hon, jag kan väl fan inte ge dem nån dam, de var ju så fulla, men jag lägger varsin uppblåsbar docka i deras sängar, de kommer inte att märka nån skillnad.
Så hon placerade dockorna i deras sängar och visade in dem i varsitt rum. Morgonen efteråt möttes de båda i korridoren igen, den ene frågade den andre, hur tycker du att det var här?
- Ja, svarade han, det var väl bra, men det vete fan vad de hade för damer här, för när jag bet henne i tutten så fes hon och försvann.

Av Miss Iskalla - 27 oktober 2007 13:39

En gift kvinna låg i sängen med sin älskare då de hörde att ytterdörren öppnades.
- Det är lugnt, sa kvinnan, det är bara min man som kommer hem och han är så stupfull att han inte kommer att märka att du ligger i sängen.
Som sagt, mannen kröp ner i sängen, men tyckte att han i dimman såg sex fötter sticka ut under täcket. Han vände sig mot hustrun och sluddrade:
- Du, jag ser sex fötter här, det borde bara vara fyra. Vad betyder det?
- Nonsens, svarade hustrun, du bara yrar. Stig upp ur sängen och räkna en gång till så får du se. Mannen kravlade sig mödosamt upp från sängen och började räkna
- En, två, tre, fyra. Du har rätt, det är bara fyra!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards