Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 11:00

En man kliver in i en bar i en stad utan kvinnor. Han säger:
- Hur överlever ni här utan kvinnor?
- Nja, vi har en tunna stående med ett kvisthål i så vi klarar oss.
Mannen dricker ett par öl och blir ganska berusad och säger:
- Nu ska jag hitta den där tunnan och testa den.
Så ger sig mannen ut i natten för att komma tillbaka en timma senare.
- Det var det bästa jag varit med om, vad blir jag skyldig?
- Inget, men det är din tur att ligga i tunnan.

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 10:58

Två killar står och tittar på ett spermaprov i biologilabbet. Då kommer skolans snyggaste tjej Bettan in och frågar:
- Vad tittar ni på?
- Ett salivprov.
Gossarna avlägsnar sig och Bettan studerar ivrigt provet. Då träder biologiläraren in.
- Vad tittar Bettan på då?
- Ett salivprov, goa magistern.
Läraren studerar provet en stund och säger sedan:
- Jag tycker nog att Bettan borde skölja munnen bättre på mornarna.

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 10:55

En gammal man sitter vid en busshållsplats när en punkare med tuppkam kommer och sätter sig bredvid. Killens hår är gult och grönt med orange och lila strimmor och ögonen är svarta av makeup. Den gamle mannen stirrar intensivt på killen i flera minuter. Efter ett tag blir punkaren smått irriterad och utbrister:
- Ha’ru aldri gjort nå’ urflippat i ditt sketna liv, gubbe?
Den gamle mannen tänker efter en stund och svarar sen
- Jo, det har jag faktiskt... En gång blev jag riktigt full och satte på en papegoja. Och nu sitter jag här och undrar om du möjligtvis är min son...

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 10:51

Den lille pojken fick följa med sin far till systembolaget. Pojken tittade med stora ögon på alla flaskor. Plötsligt ropar han till sin pappa:
- Här har du flaskan som du kallar för musöppnare när du och mamma sitter vid köksbordet!

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 10:49

En tjej kommer hem efter att ha varit borta hela natten. Killen frågar vart hon har varit. Tjejen säger att hon har sovit över hos en kompis. Killen ringer tjejens 10 bästa kompisar men ingen av dem säger att hon har sovit över.

En kille kommer hem efter att ha varit borta hela natten. Tjejen frågar vart han har varit. Killen säger att han har sovit över hos en kompis. Tjejen ringer killens 10 bästa kompisar... 8 av dem säger att han har sovit över hos dem och 2 säger att han fortfarande är kvar.

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2007 10:46

Den 7-årig pojke frågade sin pappa:
- Pappa, vad är politik?
- Jo, det är såhär: när jag kommer hem med lönen är jag KAPITALISM, din mamma som bestämmer här hemma är REGERINGEN, din farfar som ser till att allt är bra är FACKFÖRENINGEN, barnvakten är ARBETARKLASSEN och alla har samma mål; att du och lillebror ska ha det bra, för du är FOLKET och lillebror är FRAMTIDEN.
På natten blev pojken väckt av lillebror som hade bajsat på sig. Han gick in i föräldrarnas rum. Där var det bara mamma som låg i sängen och sov djupt. Då gick han till barnvaktens rum där pappan hade sex med barnvakten och farfar tittade på genom fönstret. Ingen märkte pojken, så han gick upp till rummet för att sova igen. På morgonen sa pojken till pappan:
- Nu har jag fattat vad politik är! KAPITALISMEN utnyttjar ARBETSKLASSEN, FACKFÖRENINGEN tittar oberört på, REGERINGEN föredrar att sova, FOLKET är totalt ignorerat och FRAMTIDEN, jo, den ligger i skiten!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards