Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:22

Det var en kvinna som påstod att hon kissade frimärken och berättade det för sin kompis.
- Nää, sa kompisen, det e ju omöjligt.
- Joo då, jag e alldeles säker.
- njaa....men då får du väl gå till läkaren då, sa kompisen.
Så kvinnan gick till läkaren dagen efter. Och hon berättade då samma sak för läkaren.
- Du ser doktorn, det e så att jag kissar frimärken.
- Nej, men det e ju omöjligt, sa läkaren.
- Nää men det e sant doktorn.
- Jaha...ja , men då får du gå och ta ett kissprov här då.
Kvinnan gick iväg och kissade i sin lilla burk, och var snabbt tillbaka.
- Titta här doktorn, vad var det jag sa. där e frimärket.
Doktorn tog burken och tittade efter.
- nää, sa doktorn, det där e ju inget frimärke det e ju ett chiquita märke.

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:21

Det var en flygkapten som sa att de skulle vänligen knäppa fast säkerhetsbältet, men sen glömde han stänga av mikrofonen och sa:
- Nu skulle det passa bra med en kopp kaffe och ett ligg.
Då rusade flygvärdinnan för att säga till att mikrofonen va på då sa en passagerare:
- Glöm inte kaffet!!

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:04

Vid en middag för en tid sedan hade en pryd äldre fröken råkat få stadens leg. Flick-jägare till bordet. Det omaka parets bordskonversation flöt dåligt.
-Det är uppenbar att min herre och jag inte har samma åsikt om en endaste sak, sade damen.
- Där tar ni fel, sade kavaljeren. Hur skulle ni göra om ni kom in i ett sovrum där det fanns två sängar, och det låg en kvinna i den ena sängen och en karl i den andra. Vilkens säng skulle ni helst sova i?
- I kvinnans förstås! Replikerade damen.
- Där ser ni. Det skulle även jag göra.

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:03

Det var en arab som gick till doktorn.
- Jag tror att jag är allergisk mot svenska flickor! Varenda gång jag har haft sex med en svensk flicka så får jag jätteont i ögonen.
- Jaha, då får vi ta några prover, svarade doktorn och gick in i labbet.
Efter ett tag så kom han tillbaka och sa:
- Jag har fått labbproverna här och de visar att du är hyperallergisk mot peparspray.

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:02

Varför är Jultomten alltid så glad?



Svar: Han vet var alla de stygga flickorna bor...

Av Miss Iskalla - 12 oktober 2007 01:01

Hon kokade ägg i köket. Han kom in i köket. Hon sa:
- Du måste älska med mig NU!
Han tänkte: "Detta måste vara min lyckodag!!" De gjorde det på köksbordet. Efteråt sa hon:
- Tack!
Han frågade:
- Vad handlade det där om? Hon förklarade:
- Äggklockan är trasig!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards