Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:45

Bonden kommenderade drängen att slå gräset på en äng som hörde till gården. Drängen plockade fram lien ur redskapsboden och satte genast igång att slå gräset. När arbetet var utfört sökte han upp bonden och sa:
- Nu är jag klar.
- Bra, då ska vi gå och kontrollera ditt arbete.
När bonden och drängen gick runt över den slagna ängen så upptäckte bonden att drängen hade hoppat över en liten plätt.
- Varför i hela friden har du inte slagit gräset här?
- Jo, du förstår att just här hade jag mitt första samlag, sa drängen nostalgiskt.
- Jaha, jag förstår. Då får jag ha överseende med det.
Efter fortsatt kontroll upptäcker bonden att ytterligare en liten plätt var oslagen.
- Vad skall detta betyda, du har ju hoppat över ett ställe till!?
- Jo, du förstår att här stod hennes mamma och tittade på.
- Va? Vad tusan säger ni, drängjävel? Vad sa mamman då?
- "Muuuuuuuu"...

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:44

En kvinna kommer till kyrkan och går fram till prästen.
- Fader, jag kallade en man för "djävul" igår!
- Varför då? undrar prästen.
- För att han tog mig på armen utan mitt tillstånd!
- Såhär? säger prästen och nuddar hennes arm.
- Ja.
- Det är ingen anledning till att kalla honom "djävul".
- Men han tog mig på "du-vet-vilka" också!
- Såhär?
Prästen tar henne på brösten.
- Ja.
- Det är ändå inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han tog av mig mina kläder!
- Såhär? säger prästen och tar av hennes kläder.
- Ja.
- Det är heller ingen bra anledning till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han stoppade "du-vet-vad" i "du-vet-vad"!
- Såhär?
- J-j-ja.
- Det är verkligen inte anledning nog till att kalla honom "djävul".
- Men fader, han hade herpes!
- Han är en DJÄVUL! skrek prästen.

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:43

5-årige Erik var på zoo med sin mamma. När de gick förbi elefanten frågade lille Erik:
- Vad är det som hänger ner från elefanten?
- Det är elefantens snabel.
- Men det vet jag väl. Jag menar det som hänger ner bakom snabeln.
- Åh, jaha. Det är elefantens svans.
- Men det vet jag väl. Jag menar det som hänger ner mellan snabeln och svansen.
Mamman blev lite generad och viskade snabbt i Eriks öra:
- Det är ingenting, kom så går vi vidare.
En månad senare var lille Erik och hans pappa på samma zoo. När de gick förbi elefanten frågade Erik igen:
- Vad är det som hänger ner från elefanten?
- Det är elefantens penis.
Erik tänkte en stund och sa sedan:
- Men mamma sa att det var ingenting!
- Det beror på att din mamma är bortskämd!

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:41

En kvinna har en älskare som brukar komma på besök medan hennes man är på jobbet. En dag kommer kvinnans 10-åriga son hem tidigare än vanligt och råkar se paret i sängen. Han gömmer sig i garderoben för att titta. Bara en liten stund senare kommer mannen hem, så älskaren måste också gömma sig i garderoben.
- Det är mörkt här inne, säger sonen.
- Ja, svarar mannen.
- Jag har en baseball. Vill du köpa den?
- Nej!
- Min pappa står där ute.
- Okej! Hur mycket ska du ha för den?
- 2000 spänn..
Några veckor senare är det dags igen.
- Det är mörkt här inne.
- Ja.
- Jag har en baseballhandske.
- Jaha. Vad ska du ha för den då?
- 5000 spänn.
Några dagar senare säger pappan till sonen:
- Ta på dig baseballhandsken så går vi ut och tränar några kast.
- Det går inte, jag har sålt både handsken och basebollen.
- Okej! Hur mycket fick du för dem då?
- 7000 kronor!
- Det var inte snällt att ta ett sådant högt pris av din vänner! säger pappan argt. Du ska köpa tillbaka dem för samma pris. Men först ska vi till kyrkan så att du ska ge en bekännelse!
Pappan och pojken går till kyrkan och pappan puttar in sonen i biktbåset och stänger dörren.
- Det är mörkt här inne, säger pojken, varpå prästen sammanbitet svarar:
- Börja inte med det där igen...!

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:41

En gubbe med emaljöga satt och åt soppa en dag, då han tappade ögat i soppskålen, och råkade svälja det. Nästa dag hade han ont som fan i magen och en rejäl förstoppning, så han uppsökte läkare. Läkaren undersökte honom, tittade i hans rumphål och utbrast:
- Det är inte undra på att du har förstoppning! Du har ju för fan folk därinne!

Av Miss Iskalla - 3 oktober 2007 10:39

En mamma var ute och åkte bil med sin dotter. Plötslig kommer det flygande en snopp i fönstret:
"splath!"
Då frågar dottern:
- Vad var det där?
Mamman:
- En stor insekt
Då säger dottern:
- Gud, vilken stor snopp den hade!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards