Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 22:32

Engelsmannen, fransmannen och svensken står och diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Svensken.
- Men vad ser du då, frågade de andra.
- Ja det varierar, men senast så var det hockey...

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 22:31

Pojken fick se sin mamma naken för första gången och frågar vad hon har mellan benen?
Mamman svarar att det är skurborsten.

Några dagar senare får han se henne naken igen, denna gången är hon rakad.

Var är skurbosten, frågar han?
Mamman svarar att hon tappat den.

Ett tag senare kommer pojken inspringande till mamman och säger att han hittat skurborsten.

Var då, undrar mamman.

Pigan har den, svarade pojken, hon håller på att tvätta ansiktet på pappa med den!

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 21:05

Kalle 8 år, hade för vana att killa tjejerna under kjolarna på rasterna. Detta upptäckte en av lärarna som då genast tog in Kalle för ett samtal.
- Du Kalle, sa hon, om du inte visste det så har tjejer huggtänder mellan benen som de kan bita dig med!!!
Kalle blev chockad och efter det så pillade han inte mer på tjejerna.
Kalle blev 17 och träffade sin första flickvän och efter ett tag så ville hon gosa lite, men Kalle avböjde med hänvisning till huggtänderna vilket ledde till att det tog slut. Detta upprepade sig flertalet gånger.
19 fyllda så träffade han sitt livs kärlek, även denna gång avböjde han bestämt att ha älskog. Men snälla nån sa flickvännen! jag ska visa dig att det inte finns några huggtänder. Vips så hade hon tagit av sig kläderna och sa.
- Titta nu här Kalle, se inga huggtänder!!!
- Nä det är inte så konstigt med de tandköttet!!!

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 21:05

En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:
- Jag ser att du också har gjort en omskärelse.
- Omskärelse!? Sa norrlänningen. Här i norrland kallar vi det slitage...

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 20:55

En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig frågar han.
Hon svarar:
- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn.
Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit! Är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig???
Hon svarade:
- Nej, jag är din sons klassföreståndarinna...

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 20:54

Det var ett gäng skandinaver som träffades på en bar och kom att diskutera om vem som kunde älska med en kvinna flest gånger under en natt. Dom raggade upp var sin "moatje" och skulle tävla.
Så på morgonen träffades dom och gick runt för att kolla. I danskens rum låg en kondom, i norrmannens rum låg två fimpar eftersom han tog en cigarett efter varje gång. När man kom till svenskens rum så visade han upp tre streck (III) på väggen, han hade dragit ett streck efter varje gång. Då kunde finnen inte hålla tyst utan utbrast:
- Perkele hundraelva, slagen med tre...

Av Miss Iskalla - 22 oktober 2007 20:52

Erik frågade sin fröken om man fick säga mus.
Fröken tyckte såklart att det var mycket opassande och sa att de fick man inte.
- Fröken, det ligger en död fladderfitta bakom gymnastiksalen...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards