Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:54

Fröken hjälpte Rolf att kissa på skolutflykten.
- Fröken, vet du att min pappa har två snoppar? Sade Rolf
- Nej det tror jag inte, sade fröken. Hur menar du?
- Jodå, en vanlig som han kissar med och en stor som han jagar mamma med

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:53

Två blygdläppar pratade med varandra, då den ena sa:
- Gud vad jag är trött på korv och sås varenda dag!
Då svarade den andra:
- Sluta gnäll! På lördag får vi ju tunga!!

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:52

Det var en gång en man som gick in på en bar. När mannen skulle beställa en öl sa bartendern:
- Vi har en totalt känslolös häst där borta bakom skynket. Ingen har någonsin fått den att visa känslor men om du lyckas få den att skratta så bjuder jag på en öl.
- Ok, sa mannen och gick fram och viskade något i hästens öra varpå den vek sig dubbel av skratt, och mannen fick sin öl. Lite senare bestämmer sig bartendern för att ge mannen en svårare uppgift och säger:
- Om du kan få hästen att gråta så bjuder jag på en hel flaska skumpa!
- Ok, sa mannen och gick bort till hästen. Någon minut senare gråter hästen hejdlöst och bartendern frågar mannen samtidigt som han räcker över flaskan:
- Hur fasen lyckas du få hästen att göra det där??
Mannen svarade:
- Jo första gången berättade jag för honom att jag har större kuk än honom, och andra gången mätte vi!

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:51

En man skulle opereras för bråck. Syster kom med en stor rakkniv, fattade tag om mannens televink och började raka. Efter en stund sa patienten:
- Tack syster, nu står den av sig själv.

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:48

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid... Det började med att jag under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med. Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi? För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig. Hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade. Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne så vill jag inte veta sanningen. Men igår kväll så bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset. Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

Av Miss Iskalla - 9 oktober 2007 17:45

Det var en tysk, en neger och en kines som skulle gå ut till en bar. Dörrvakten hade ett annorlunda krav och det var att de var tvungna att ha 1 meter snopp tillsammans. Så de tog fram en linjal och började mäta: Tysken hade 9 cm, negern hade 90 cm och kinesen hade 1 cm så det räckte för att komma in. När de var inne så ville negern skryta lite så han sa:
- Vilken tur att jag hade 90 cm snopp annars hade vi aldrig kommit in! Då sa tysken: Tur då att jag hade 9 cm snopp annars hade det inte gått! Då sa kinesen:
- Vilken tur att jag hade stånd!!!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards