Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:40

Det var två bögar som skulle åka på bussemster till Spanien. På natten blev den ena bögen kåt och sa till den andra
- Du, vi ska inte ta oss en snabbis?
- Är du galen? Nån kan ju va vaken.
- Ja, men jag frågar efter eld och om ingen svarar så sover alla.
Det tyckte den andra var en bra idé, så han ropade:
- Är det nån som har eld?
När ingen svarade så börja de knulla. På morgonen frågade reseledaren
- Har alla sovit gott?
Då svara en man som satt framför bögarna:
- Jag har inte sovit en blund, för jag frös så mycket och vågade inte fråga efter en filt för killen bakom mig frågade efter eld och sen blev han påsatt i tre timmar!

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:39

Herr Svensson fann sin fru med en främmande man i sängen. Han blev rasande och skrek:
- Det är ska du få betala för!
- Betala? En gång till?

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:38

Greven ringde hem och sa:
- Säg till grevinnan att jag är på väg. Hon kan ta på sig raffsetet och gå och lägga sig!
Hembiträdet svarade:
- Det ska jag framföra. Vem kan jag hälsa ifrån?

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:37

Det var tre män som ville komma in i himmelriket och skulle göra inträdesprovet. Sankte Per sa till den första:
- Vad har du haft din snopp till?
Han svarade:
- 95% till att pissa och 5% kvinnor. Den andre svarade likadant, men den tredje sa:
- För mig var det tvärtom, 95% kvinnor och 5% till att pissa.
- Då får du komma in i himlen, sa s:t Per till den tredje.
Då blev de andra två förbannade och sa:
- Vi har ju levt enligt reglerna och inte varit så syndiga, varför får han komma in och inte vi?
Då svarade s:t Per:
- En sak ska ni ha klart för er: detta är himmelriket, ingen pissoar!

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:35

Det var en kille som var mobbad och en dag i skolan skrek mobbarna "kuk" till honom. Han gick hem och frågade sin mamma vad det betydde. Hon ville inte lära honom så fula ord så hon sa att det var ett finare ord för krok.

Nästa dag skrek mobbarna "fitta" till honom. Han gick hem och frågade sin mamma vad det betydde. Hon sa att det var ett finare ord för soffa.

Nästa dag skrek de "hångla". När han frågade sin mamma vad det betydde sa hon att det var ett finare ord för handla.

Nästa dag skulle de ha gäster och killen ville då uttrycka sig så fint som möjligt. När gästerna kom sa han:
- Häng jackorna på kuken och sätt er i fittan så ska jag och mamma bara gå och hångla.

Av Miss Iskalla - 2 oktober 2007 10:32

Det var en gång en tidning, vars ägare inte ville ha våld, sex eller blod med i artiklarna. En redaktör slet med en rubrik. Texten handlade om en tandläkare som våldtagit en patient. Till slut blev han färdig med rubriken: "Tandläkare fyllde fel hål".

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards