Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 23:00

Pelle och Olle samtalar:
- Olle, vet du att 90% av alla jordens män onanerar i duschen, medan de andra 10% sjunger?
- Nä, det visste jag inte!
- Vet du vad det är för sång de sjunger?
- Nä.
- Då vet vi vad du gör i duschen!

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 22:57

En man gick fram till en liten flicka som stod på trottoaren och sa:
- Vad heter du då lilla flicka ?
- Erstin
- K:t då ?
- Aaa, lite grann.

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 22:53

En gång levde en mycket rik man, i ett stort hus på landet. Mannen var mycket gammal, men hade trots det en ung vacker fru. Nu hände det sig så att frun hade lite oskyddat sex med mannens svarta chaufför. Nio månader senare åkte alla tre in till BB för att ta emot makens åttonde barn. När förlossningen var klar, visade det sig att kvinnan hade fått tvillingar, två söner, men det ena barnet var färgat. Kvinnan blir förskräckt och försöker komma på en ursäkt att dra för sin make. När mannen väl får se sina nyfödda söner utbrister han:
- Ja, många barn har jag, men aldrig nån som har fötts så kungligt med betjänt!!

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 22:47

Innan hon lade på telefonluren sa hon vänligt:
- Oeky, älskling, det gör ingenting. Ha det så bra!
Mannen bredvid henne i sängen frågade:
- Vem var det?
- Det var min make.
- Vad ville han?
- Han skulle bara berätta att han blir sen ikväll för han sitter och spelar kort med dig!

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 22:45

Eva kommer in till jobbet, när arbetskollegan Benny kommer fram och säger:
- Vad ditt hår luktar gott, har du skaffat nytt shampo?
Eva blir rasande och rusar in till sin chef.
- Jag vill anmäla Benny för sexuella trakasserier skriker Eva.
- Vad Har Benny gjort?
- Han luktade på mitt hår och frågade ifall jag hade skaffat nytt schampo. - Vad är det för fel med det?
Eva:
- BENNY ÄR JU FÖR FAN DVÄRG!

BB

Av Miss Iskalla - 16 oktober 2007 22:44

En liten kille gör läxan, att skriva alfabetet. Han råkar skriva B två gånger men gör inget åt det då han inte har ett suddgummi. Fröken frågar dagen efter varför han skrivit BB och får svaret:
- Det kan gå så när man inte har något gummi...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards