Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:50

Robert var på väg hem från jobbet när han stötte på några av sina vänner.
- Ska du med på afterwork och ta några pilsner? Vi tänkte köra en helkväll på krogen faktiskt.
- Nej, svarade Robert, du vet hur det blir. Johanna blir vansinnig om jag kommer hem full inatt.
- Ja men jag kan ett knep, sa den ena kompisen. När du kommer hem inatt så kryper du tyst in under täcket och använder tungan mellan benen på henne. När det är klart så är allt frid och fröjd.
- Är det säkert?
- Det har funkat på alla mina tjejer som jag haft.
- Ok, jag hänger väl med då. Och det gjorde Robert. På natten kom han hem ordentligt full och gjorde som kompisen sagt. Ned under täcket och börja hålla på. När det gnydde till och skakade lite i sängen förstod han att det var klart så nöjd med sig själv smög han ut ur sovrummet till toaletten för att borsta tänderna. När han öppnar toalettdörren så sitter Johanna där och kissar.
- Men hur fan hann du hit före mig, utbrister Robert förvånat.
- Sccch, säger Johanna, kan du prata lite tystare. Mamma sover över!

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:48

Han: - Hej!
Hon: - Hejsan!
Han: - Roligt att du kunde komma. Jag har förberett allt.
Hon: - Ja, jag har ju aldrig gjort det här förut.
Han: - Inga problem. Det kommer att gå bra.
Hon: - Det känns lite spännande.
Han: - Du, jag har köpt en sån här (håller upp). Du kan väl ta på did den?
Hon: - NÄÄ, du skojar?!
Han: - Jag skojar inte.
Hon: - Den är ju löjlig. Man kan väl inte ha en sån där på sig.
Han: - Ta på den nu. För min skull!
Hon: - Suck.. Okej då.
Han: - Så! Det blev ju fint.
Hon: ----
Han: - Ja, då börjar vi då. Vi sätter oss.
Hon: - Hur gör man?
Han: - Du tar den i handen.
Hon: - NÄÄ, va äckligt!!!
Han: - Nej då! Ta om huvudet med ena handen.
Hon: - Ja, och sedan då?
Han: - Jo, sen tar du och drar med den andra.
Hon: - Så här?
Han: - Ja just så. Det gick ju fint.
Hon: - Och nu då?
Han: - Nu suger du.
Hon: - Nääähää, du skojar!!??
Han: - Nej, jag skojar inte. Sug nu.
Hon: - Va äckligt! Ska man verkligen göra så här?
Han: - Ja.
Hon: - Är du säker?
Han: - Jadå, jag har gjort det här förut. Lita på mig. Sug nu.
Hon: -(suger)Hmmmmmmmm.
Han: - Nå, vad tycker du?
Hon: - Smakar salt.
Han: - Ja, det var väl gott?
Hon: - Inte alls så dumt. Hur gör man nu då?
Han: - Nu särar du på benen.
Hon: - Va, vad sa du??!!
Han: - Du särar på benen.
Hon: - Så här menar du?
Han: - Ja, fast du får sära på benen mer, annars kommer man inte åt. Jag skall visa.
Hon: - Jaha, jag förstår.
Han: - Just så. Och så tar du den här i handen igen.
Hon: - Hmmm.
Han: - Sedan när du pillat fram den här så stoppar du den i munnen.
Hon: - Jaa.
Han: - Aaah, där gick det.
Hon: - Vad gör man med det här gula? Ska man äta det?
Han: - Ja, kan man göra om man vill.
Hon: - Jaha. Hmmmm. GOTT!!
Han: - Hmm, det är inte dumt.
Hon: ---
Han: - Se på mig nu. Jag försöker pilla fram den här lilla skära med fingrarna.
Hon: - Hmmm!
Han: - Det kan vara lite svårt ibland och då får man använda munnen.
Hon: - Hmmmmmmmm!!
Han: - Man kan suga lite också, då kan det ibland gå lättare.
Hon: -(suck) Hmmmmmmmmmmmm!!!
Han: - Nu gick det!!
Hon: - Jaaa!
Han: - Tyckte du det var gott?
Hon: - Ja, det var faktiskt inte så dumt.
Han: - Vill du ha mera?
Hon: - Ja, gärna. Men du, måste det vara så här omständigt??
Han: - Jo, men det går till så här när man äter kräftor...

Vad trodde du det handlade om?

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:47

Jag ligger här i min säng och tänker på natten som har varit. Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig. Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme. Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar. Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning. Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet. Nu i natt väntar jag på dig klarvaken och förberedd. Din satans myggjävel!

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:45

Grosshandlare Persson är på semesterresa i Tyskland.
Anländer till Hamburg och söker på kvällen upp S:t Paulis nöjescentra. Persson hittar snart det han letar efter.
Efter femton minuters exercis avbryter Persson kärleksakten för att pusta ut. Flickan ser undrande på honom och säger.
- Are you finished?
Grosshandlare Persson svarar helt sanningsenligt.
- No, I´m Swedish.

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:44

Den äkta mannen kom hem och fann sin fru i sängen och en vilt främmande karl som stod på golvet med byxorna nedhasade. Innan mannen hunnit säga någonting fann sig främlingen och sa med hög röst: - "För sista gången frun, betalar ni inte elräkningen så pinkar jag på golvet."

Av Miss Iskalla - 7 oktober 2007 10:43

Det här hände på den tiden då det fortfarande fanns storkar i Skåne. Lille Pelle var 5 år och kom från Stockholm och var på besök hos sin farbror som bodde på Söderslätt. En dag kom storken och byggde bo, Pelle frågade ivrigt sin farbror:
- Vad är det?
- Det är en stork, en sån där som kommer med små barn.
- Åh sjutton, pippar ni inte i Skåne?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards