Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Miss Iskalla - 20 januari 2008 11:09

Hillary Clinton var på läkarundersökning. När läkaren hade gått igenom proverna, så sade han till Hillary:
- Jag har en glad nyhet, Mrs Clinton, ni är gravid i andra månaden.
Men Hillary blev allt annat än glad och bad att få ringa sin man Bill.
I ovala (orala) rummet i vita huset:
Rrriiiinng!
- Ja hallo, det är Bill!
- Vet du vad du har gjort ditt svin!
- Nää, det vet jag inte.
- Du har gjort mig på smällen. Jag är gravid i andra månaden!
- Och... och... vem är du?

Av Miss Iskalla - 20 januari 2008 11:05

Göran Persson var på besök i sin nuvarande hemstad Malmö. Det var en fin och solig sommardag och Göran bestämde sig för att åka på en cykeltur inne i Malmö. Han cyklade längs en kanal och råkade vingla till så att han åkte ner i kanalen.
Göran var oförmögen att ta sig upp ur kanalen av egen kraft och skrek därför på hjälp. Det var ganska mycket folk ute och promenerade denna dag och många gick även förbi kanalen där Göran låg och skrek på hjälp. Det var en hel del som stannade upp för att se vem det var som skrek. Men när dom såg att det var Göran Persson, så brydde dom sig inte om det, utan gick vidare. Men till slut i alla fall så var det två 12-åriga pojkar som förbarmade sig och hjälpte upp Göran. Göran var mycket tacksam och sa:
- Det var väldigt snällt av er pojkar, jag har legat i kanalen en bra stund utan att någon brytt sig om mig. För att visa min uppskattning får ni önska er något, vad vill ni ha?
- Jag skulle vilja ha tillbaka min cykel sa den ene pojken och pekade på cykeln som Göran haft.
- Det skall du få, sa Göran. Vad vill du ha? sa han till den andre pojken.
- Jag skulle gärna vilja ha en begravning!
- Begravning? Varför det? undrade Göran.
- Jo, för när min farsa får veta att jag har räddat Göran Persson, så kommer han att slå ihjäl mig!!!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards