Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Miss Iskalla - 15 januari 2008 10:29

Pastorn fick brev från kyrkvaktmästaren:
- Sorgligt nog dog min fru i natt. Jag undrar om pastorn kan skaffa en ersättare åt mig i fjorton dagar?

Av Miss Iskalla - 15 januari 2008 10:27

Det unga paret var på väg till kyrkan och bröllopet då de råkade ut för en trafikolycka. En olycka så allvarlig att de hamnade hos Sankte Per. Där berättade de att de varit på väg till bröllopet och att de gärna ville bli gifta uppe i det nya paradiset.
- Det ska vi fixa, sa Sankte Per. Men ni får vänta lite.
De väntade tålmodigt, men efter tvåhundra år började de bli otåliga. Stegade alltså i väg för att påminna Sankte Per om bröllopet och han sa:
- Jag sa ju att ni måste lugna er. Det har inte kommit upp någon präst än.

Av Miss Iskalla - 15 januari 2008 10:24

Arbetarna var i full gång på byggplatsen då en dam tillhörande Jehovas vittnen anlände. Under armen hade hon en unikabox, försedd med texten "Vakna". Med en skrift i handen gick hon fram till en av jobbarna och sa allvarligt:
- Känner ni Jesus?
Jobbaren vände sig inåt byggnaden och skrek:
- Killar, är det nån därinne som känner en som heter Jesus? Hans tant är här med matlådan.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards