Alla inlägg den 3 november 2007

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 10:23

Den unga blondinen besökte gynekologen för första gången och berättade då att hon och hennes man försökt i flera månader med att få barn, men utan resultat. Doktorn bad då henne sätta sig i gynekologstolen, samt att sära på benen.
- Javisst doktorn. svarade blondinen rodnande.
- Men jag vill mycket hellre ha ett barn med min man.

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 10:08

En målare pratade med en man om hur mannen ville att de olika rummen i hans hus skulle målas.
- Här vill vi ha den gula tapeten! Sa mannen.
- Ok. svarade målaren och skrev ner det på ett block. Sen gick han fram till fönstret, öppnade detta och ropade,
- Den gröna sidan upp!
- I rum två så vill vi ha den blå tapeten med blommorna på! Sa mannen.
- Ok. svarade målaren och skrev ner det på blocket. Sen gick han igen fram till ett fönster, öppnade detta och ropade,
- Den gröna sidan upp!
- I rum tre så vill vi ha det målat grönt med den gula bården som du visade oss innan! Sa mannen.
- Ok. svarade målaren och skrev ner det på blocket. Sen gick han återigen fram till ett fönster, öppnade detta och ropade,
- Den gröna sidan upp!
Mannen som nu blivit väldigt konfunderad kunde inte längre hålla sig utan frågade,
- Varför håller du på att ropa "den gröna sidan upp" hela tiden?
Målaren svarade,
- Oj, förlåt! Jo det är så att jag anställde ett par blondiner som just nu, på andra sidan av gatan, håller på att lägga ut en färdig gräsmatta...

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 10:00

Två blondiner körde på en väg längs ett stort fält med vete när de såg en blondin i en roddbåt i mitten av fältet. Blondinen som körde vände sig till sin kompis och utbrast,
- Det är såna som hon som ger oss rykte om att vara dumma !!
- Jag vet, och om jag kunde simma skulle jag personligen simma ut och dränka henne...

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 09:53

En blondin ringde till flygbolaget för att fråga hur lång tid det tar att flyga till Rom.
Tjänstemannen var väldigt stressad och sa:
- Ett ögonblick.
- Tack för upplysningen, sa blondinen och lade på luren...

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 09:53

Blondinen funderar vid spisen:
- En sån här grej som man skrapar upp sky med - kallas den skyskrapa?

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 09:51

En polis stoppade en cyklande blondin på stan och påpekade:
- Er cykellampa lyser inte.
- Jag vet, jag vet.
- Kliv av cykeln. Vet ni inte att man måste leda sin cykel om den saknar lyse?
- Jag vet. Jag försökte att leda den men lyset fungerar inte i alla fall.

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 09:49

Den blonda målarlärlingen får följande instruktion:
- Du kan börja med att måla de här stora fönstren.
Efter några timmar ringer den blonda lärlingen och frågar:
- Ska jag måla ramen runt omkring också?

Av Miss Iskalla - 3 november 2007 09:47

Det var en gång en blondin som var ute och körde bil. Lite väl snabbt...
Då helt plötsligt, som från ingenstans, kom en polisbil med påslagna sirener körande upp efter henne.
Blondinen stannade bilen vid vägkanten. När polisen kom gående ut från bilen visade det sig att även han var en blondin...
- Körkortet, tack!
- Hur ser ett körkort ut?
- Det är ett kort på en själv!
Blondinen letade i sin väska och hittade en spegel som hon gav till polisen.
- Jaha, ojdå, kör vidare, jag visste inte att du också var polis...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards