Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Miss Iskalla - 30 oktober 2009 13:21

En äldre dam som låg på ett sjukhus, sa till doktorn att hon inte hade så lång tid kvar att leva.
- Jag har aldrig haft någon karl i sängen och nu undrar jag om doktorn ville krypa ner till mig. Jag betalar gärna några hundralappar.
- Nä, det kan jag inte, sa doktorn. Men här är en läkarkandidat som säkert gör det.
Och läkarkandidaten gjorde det. När doktorn kommer in i salen dagen därpå ligger kandidaten i hennes säng. Han undrar hur det var fatt.
- Jo damen steg upp och klädde på sig för att gå ut på stan och hämta mer pengar, sa kandidaten.

Av Miss Iskalla - 30 oktober 2009 13:20

Gubben Nilsson hade fyllt 90, men hade gott om pengar, vilket väl var anledningen till att han fått fatt i en tjugofemårig brud. Efter bröllopsnatten berättade han för de andra gubbarna:
- Vilken natt! En av mina söner lyfte upp mig i sängen på kvällen, och där blev jag kvar hela natten. På morgonen kom två av mina söner och lyfte ned mig.
- Men det behövdes ju bara en son på kvällen?
- Ja, men på morgonen gjorde jag motstånd..!

Av Miss Iskalla - 30 oktober 2009 13:19

Vet du vad det är för likhet mellan en gammal stekpanna och en elak gammal kärring?
- Nää, det vet jag inte.
- Jo, båda fräser när man stoppar korven i dom..!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards