Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Miss Iskalla - 5 oktober 2009 13:15

    

BoxerRobert eller Boxer Daniel Westling??

Av Miss Iskalla - 5 oktober 2009 10:59

  

Av Miss Iskalla - 5 oktober 2009 10:56

Oscar vaknade upp på ålderdomshemmet på sin 90-årsdag och upptäckte något han inte sett på 30 år: han hade stånd! "Detta måste utnyttjas", tänkte Oscar och skrev en lapp som han sedan satte upp på ålderdomshemmets anslagstavla:


SAMLAG

På golvet      25 kr

I sängen       100 kr

RUM 105

VÄLKOMMEN!

OBS: Endast kvinnor


Sen satte han sig på sin säng och väntade. Bara minuter senare knackade Frida 85 på dörren. Oscar öppnade och fann henne viftades med en hundralapp. "Varsågod, här är sängen", sa Oscar och pekade. "Trodde du ja", tjoade Frida. "Jag ska ha fyra stycken på golvet".

Av Miss Iskalla - 5 oktober 2009 10:50

- Älskling, vad skulle du göra om jag dog? frågade frun.

- Jag skulle förstås bli helt förstörd, sa den äkta mannen. Hur så?

- Skulle du gifta om dig? fortsatte frun.

- Nej, naturligtvis inte.

- Varför då? Tycker du inte om att vara gift?

- Jo, det är klart att jag gör.

- Men varför skulle du inte gifta om dig då?

- Jo, men förmodligen skulle jag väl gifta om mig.

- Skulle du? sa hustrun och såg lite sårad ut.

- Ja.


- Skulle du ha sex med henne i våran säng? sa hon efter att ha tänkt efter ett tag.

- Ja det skulle jag väl.

- Jaha, sa frun kyligt. Och skulle du ta ner fotona på mig och hänga upp nya av henne?

- Ja, i den situationen skule nog det vara det bästa.

- Jaså! sa frun och flög upp från stolen. Och skulle du låta henne använda mina golfklubbor?

- Naturligtvis inte.

- Jaså? sa hustrun och såg lite gladare ut. Varför det?

- Hon är ju vänsterhänt.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards