Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Miss Iskalla - 11 oktober 2009 11:45

Biologiläraren till en flicka i klassen:
- Vad kallas de varelser som lever störta delen av sitt liv till havs, men som parar sig på land?
- De heter matroser, magistern.

Av Miss Iskalla - 11 oktober 2009 11:30

Den lilla byn hade fått en ny präst. Alla ville genast bjuda hem honom på fika för att bekanta sig med honom. De varnade honom dock för att gå hem till gamle Bodil, "hon är äcklig och ohygienisk, om hon försöker bjuda dig på något så tacka nej!"
Prästen ville inte vara oartig när han blev bjuden av Bodil så han gick dit trots vad de andra sagt om henne. När han kom fram blev han varmt mottagen:
- Vill prästen ha en kopp kaffe?
- Nej tack!
- Vill prästen ha lite nötter?
- Nej tack, det är bra för mig!
Gamle Bodil ställde ändå fram en liten skål med nötter på bordet. Prästen åt några vilket fick Bodil att skina upp:
- Så roligt att prästen tycker om dem! Själv tyckte jag bara om chokladen runt om dem!

Av Miss Iskalla - 11 oktober 2009 11:30

Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle
älska så insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt.
Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det där var ju löjligt. Hon
funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana.
Så en natt när de var mitt uppe i vild älskog, tände hon ljuset. Hon
tittade ner och såg att hennes man höll i en batteridriven låtsaspenis
med vibrator; mjuk, underbar och större än en riktig.
Hon gick i taket:
- Din impotenta idiot, skrek hon åt sin man! Hur har du kunnat ljuga
för mig i alla dessa år?! Förklara dig!!
Mannen tittade henne rakt i ögonen och svarade lugnt:
- Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards