Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2009 13:30

Vissa klär i navel smycken.......


     



..... andra gör inte det


  

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2009 13:15

Stackars dig, sa psykiatern. Kan du berätta för mig varför du dricker så mycket?
Jag ska försöka och förklara det hela, sa patienten;

Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter.

Jag gifte mig med änkan och strax där efter gifte sig min far med min styvdotter.

Då blev min fru och jag svärföräldrar till min far.

Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son.

Den pojken blev naturligtvis min bror, eftersom han är min fars son.

Men han är också son till min frus dotter och därför blir min fru pojkens mormor och jag blir morfar till min bror.  Så fick min fru och jag en son, som blir min fars svåger.

 Min sons storasyster är ju även hans farmor - eftersom min far är hans farfar.

 Min far är alltså mitt barns svåger eftersom hans syster är min fars fru.

Jag är alltså bror till min egen son.

Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv.

Jag är bror till min far och samtidigt både son och far till honom.
Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter.

Jag är far och son till mig själv!

- Tack, sa psykiatern. Jag förstår att du dricker. Fortsätt med det. 

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2009 10:45

Det var som så att det var en gubbe & en kärring.
Kärringen brukade ibland ha kafferep och då brukade gubben alltid
komma in och störa genom att vara allmänt fräck.
Det var dags för ett kafferep och kärringen sa till gubben:
-Nu får du banne mig hålla dig undan och inte hålla på med en massa snuskprat.
-Nä, nä jag ska sköta mig, sa gubben.
Kärringarna hade samlats och satt och skallrade om allt möjligt då gubben kom in.
- Vet Ni kärringar, var man är som mest krullhårig?
-Åh, det var det värsta, skrek damerna
Alla reste sig upp och samlade ihop sina syen och gav sig iväg, kärringen sa till gubben:
-Åhh, du lovade din skit och ändå kommer du och berättar en massa snusk!
-Vadå, det är ju i AFRIKA !
Kärringen sprang ut på gatan och skrek:
-Stanna, det var inte fittan, det var ju AFRIKA !

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2009 10:45

Det var på den något mansdominerade arbetsplatsen med öppet landskap, och en nyanställd kille uppmärksammar redan första dagen en av sina kvinnliga kollegor. Hon var inte bara kvinna, utan även den absolut vackraste kvinna han någon gång sett. En riktig fotomodell såg det verkligen ut som.
Efter några dagar hade han fått god kontakt med en av sina närmaste manliga kollegor och var tvungen att höra sig för om denna kvinnan. Vem hon var osv.
Den manliga kollegan visste såklart vem hon var, och svarade... "Jasså, ja, du har också sett Miss Oil of Ulay - hon e helt otrolig, det håller jag med om."

Oil of Ulay, tänkte den nyanställde... hm...

Några dagar senare hade han inte kunnat släppa tanken riktigt. Var hon fotomodell på riktigt för Oil of Ulay kanske? Han bestämde sig för att fråga sin manliga kollega en gång till. Som svar fick han följande förklaring:

"Haha... ja, Miss Oil of Ulay... när hon går förbi så försvinner alla rynkorna på kuken..."

Av Miss Iskalla - 4 oktober 2009 10:45

En bonde i trakten var gift med en ung, sexig och mycket vacker kvinna. Därför blev alla förvånade när han en dag deklarerade att han skulle ta ut skilsmässa och invånarna i den lilla staden undrade varför.
- Jag är livrädd för hundar, blev svaret.
- Vad har det med saken att göra? undrade vännerna.
- Jo, så vacker som hon är, så klipper hon aldrig tånaglarna. När hon kommer trippande längs parkettgolvet, ja då reser sig nackhåren och min lilla penis slaknar av ren fasa!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards