Alla inlägg under januari 2009

Av Miss Iskalla - 3 januari 2009 12:55

Pappa frågar lille Hugo:
- Har ni sexualundervisning i skolan?
- Nä, men vad vill du veta?

Av Miss Iskalla - 3 januari 2009 12:54

Det var en gång en zebra som besökte en bondgård. Hon mötte en gris frågade:
- Vad har du för uppgift egentligen?
- Jag levererar bacon, skinka och fläsk.
- Där ser man!
Zebran gick vidare och mötte en höna och frågade:
- Vad gör du här då?
- Jag levererar ägg till bacon.
Zebran mötte senare en ko och frågade:
- Vad levererar du då?
- Mjölk, smör, grädde och ost.
Sen mötte Zebran hingsten hon frågade:
- Och vad gör du då?
- Om du tar av dig din pyjamas så ska jag visa dig vad jag gör!

Av Miss Iskalla - 2 januari 2009 15:15

En äldre dam skull beställa villaolja till sin panna. Hon ringde därför till ett oljebolag och gjorde så. Till saken hör att påfyllningen fanns rätt långt från gatan så det var bara speciella bilar som kunde fylla på hos henne. När hon just hade lagt på så kom hon på att hon glömt att säga till om just detta så hon ringde upp dem igen:
- Hallå, det var jag som just ringde och beställde påfyllning. Jag vill bara berätta att ni absolut måste skicka mannen med den långa slangen, för jag har hålet så långt uppe i häcken!

Av Miss Iskalla - 2 januari 2009 15:13

During one of her daily classes, a teacher trying to teach good manners, asked her students the following question:
- Michael, if you were on a date having dinner with a nice young lady, how would you tell her that you have to go to the bathroom?
Michael said:
- Just a minute I have to go pee.
The teacher responded by saying:
- That would be rude and impolite. What about you, Sherman, how would you say it?
Sherman said:
- I am sorry, but I really need to go to the bathroom. I"ll be right back.
- That’s better, but it’s still not very nice to say the word bathroom at the dinner table. And you, little Johnny, can you use your brain for once and show us your good manners?
- I would say: Darling, may I please be excused for a moment? I have to shake hands with a very dear friend of mine, whom I hope to introduce you to after dinner.
The teacher fainted.

Av Miss Iskalla - 2 januari 2009 15:12

- Herre Gud! Vad har hänt med dig, utbrister bartendern när han får se Hasse stappla in med bruten arm på baren.
- Jag hamnade i bråk med Svensson, svarar Hasse.
- Svensson! Han är ju en liten räka, säger bartendern. Han måste ha haft ett vapen i sin hand?
- Ja, det hade han. En spade för att vara exakt, förklarar Hasse.
- Men snälla nån, hade inte du nåt i din hand?
- Jodå, fru Svenssons bröst. En underbar känsla, men inget vidare att försvara sig med.

Av Miss Iskalla - 2 januari 2009 15:11

När dottern kom hem från kvällspromenaden sa hennes pappa surt:
- Du har fått en maska på din högra strumpa. - Ja, sånt händer, sa flickan.
- Men när du gick hemifrån satt den på den vänstra?!

Av Miss Iskalla - 1 januari 2009 15:10

Sex is when a guy sticks his location
up in a girls destination,
to increace population
for the next generation.
Do you get my explaination
or do you want me to give you a demostration?

Av Miss Iskalla - 1 januari 2009 15:09

På ett av hålen gjorde en av damerna en ruskig slice och sände bollen rakt in i en grupp av män som stod och väntade på sin tur att slå på ett annat hål. Kvinnan sprang genast dit för att be om ursäkt och för att se hur det hade gått. När hon kom fram låg en av männen på marken med händerna mellan benen och vred sig i plågor.
- Får jag se på det där? frågade kvinnan.
- Nej! Det... går snart...........över, stönade mannen.
- Sluta tramsa nu, sa kvinnan, jag är sjuksköterska och vet precis hur man tar hand om den här sortens skador.
Kvinnan rullade över mannen på rygg och förde hans armar åt sidorna. Därefter öppnade hon försiktigt hans byxor och stack ner handen och började massera. Efter en stund frågade hon:
- Känns det lite bättre nu?
- Ja, det känns jättebra, sa mannen, men jag har fortfarande fruktansvärt ont i tummen.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards