Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Miss Iskalla - 20 januari 2009 15:34

Av Miss Iskalla - 20 januari 2009 15:22

Läkaren:
- Jag har en god och en dålig nyhet.
patienten:
- OK, börja med den goda.
Läkaren:
- Du kommer att dö om 24 timmar.
Patienten:
- VA?! Var det den GODA nyheten?! Vad är då den dåliga nyheten?
Läkaren:
- Jo, den goda skulle jag sagt igår....

Av Miss Iskalla - 20 januari 2009 15:21

Det var en gång mamma och en dotter.
En dag då dottern kom hem från skolan så frågade hon sin mamma vad hon gjorde.
Då svarade mamman:
- Jag lagar maten!
Förvånat utbrast dottern:
- Va! Är maten sönder?

Av Miss Iskalla - 20 januari 2009 15:20

Tova fyllde år och fick en liten flaska parfym och en väckarklocka. Men under hennes kalas märkte ingen de nya presenterna, så hon sa:
- Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft, kommer det bara från lilla mig!

Av Miss Iskalla - 20 januari 2009 15:18

En försäljare kom till Kinna för att ta in på hotellet som dessvärre var fullt.
Portieren föreslog honom istället att försöka på vandrarhemmet vilket ibland saknade gäster och dessutom var mycket billigare.
Försäljaren knackade på på vandrarhemmet och där öppnade en kvinna, som var känd i trakten för sina starka sexlustar.
- Jodå här finns plats, och vad är du resande i då?
- I sexhjälpmedel. Svarade försäljaren lite förläget.
- Jasså, får jag titta lite.
- Det går för sig. Svarade försäljaren.Han vecklade upp väskan och visade allt han hade.
Efter en stunds tittande undrade kvinnan:
- Kan jag inte få ta en av dina grejor istället för hyran?
- Det går bra, det är bara att välja.
- Jag tar då den där med mörk topp på. Sa hon med förtjusning.
- Nej för helvete den får du inte, det är ju min kaffetermos!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards