Alla inlägg under januari 2007

Av Miss Iskalla - 10 januari 2007 22:47

- Du är sannerligen så lat att du skulle kunna vinna tävlingen om "Sveriges lataste person". - Det gjorde jag också en gång. När jag reste mig för att hämta priset blev jag diskad.

Av Miss Iskalla - 10 januari 2007 10:37

- Du ser bara äktenskapets skuggsidor, lilla Johanna.- Inte så konstigt, så ofta som du fört mej bakom ljuset, Oskar.

Av Miss Iskalla - 9 januari 2007 22:46

De båda bröderna fem och sju år, står och turas om att titta in genom nyckelhålet till föräldrarnas sovrum. Femåringen vänder sig till storebror och säger: "Det var det värsta. Och mej skickar dom till psykolog för att jag suger på tummen!"

Av Miss Iskalla - 9 januari 2007 10:38

- Det som hände mig i dag, önskar jag inte min värste ovän.- Vad hände då?- Jag vann 100 000 på lotteri.

Av Miss Iskalla - 8 januari 2007 22:45

Två ston står i sin hage och tittar längtansfullt neråt vägen. Så tittar den ena på den andra och säger:- Tänk om du hörde fel! Bonden kanske sade att det var PINGSTEN som var på väg...

Av Miss Iskalla - 8 januari 2007 10:38

En bög från förorten gick in i en korvbutik och frågade kassören: kan jag få den största, längsta och fetaste korven tack, Ja visst sa kassören. Sagt o gjort, kassören tar fram den största, längsta och fetaste korven och frågar om bögen vill ha den skivad? Bögen kollar snett på kassören och säger, abri tror du min rumpa är en sparbössa.

Av Miss Iskalla - 7 januari 2007 23:41

Telefonen ringer hos fru Lindstedt. "Goddag, det är från kommunen," sa en tjänsteman. "Nu har vi en plats ledig åt er son på dagiset Smörblomman." "Han är tyvärr inte hemma," svarade fru Lindstedt. "Han ryckte in i lumpen för en månad sedan."

Av Miss Iskalla - 7 januari 2007 22:45

Lasse och Pelle är ute och cyklar och plötsligt kommer Lasse att tänka på vad klockan är. "Oj, klockan är redan åtta och vi som skulle vara hemma klockan sju. Nu måste vi sno oss!""Vad dum du är," säger Pelle, "kommer vi nu får vi ju bara skäll, men om vi väntar ett par timmar till så kommer dom att vara överlyckliga över att vi kommer hem oskadda!"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards