Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Miss Iskalla - 3 januari 2007 22:42

Uppsnappat gräl innifrån grannens: "Din idiot, jag skulle lika gärna kunna vara gift med fan själv!" tjöt hon. "Knappast," skratta han, "det vet du väl att så nära släktingar kan inte gifta sig med varandra!"

Av Miss Iskalla - 3 januari 2007 10:51

Gråtande pojke till damen: "Hur gick det min lille vän?" "Jag slog mig på ändan." "Det heter inte ända det heter bak." "Vart bor du då?" "På andra baken av stan."

Av Miss Iskalla - 3 januari 2007 10:41

Mannen och frun är på zoo och stannar till vid apburarna där en stor gorilla drar på sig ett större intresse. Gorillan blir efter ett tag märkbart tänd på frun, och frun säger då lite syrligt till sin man: - Där du Sture, där har du verkligen en karl med hår på bröstet! Frun sträcker sig fram för att titta lite närmare på gorillan. Dock sträcker hon sig för långt och ramlar in till gorillan, som naturligtvis inte är sen att ta vara på situationen. Gorillan kastar sig fram och sliter av frun alla kläder och gör sig klar för en liten kärleksakt. Frun ropar då desperat till sin man: - Sture, gör något! Sture svarar lugnt: - Försök med migrän...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards