Alla inlägg under januari 2007

Av Miss Iskalla - 18 januari 2007 10:29

Hustrun: "Är verkligen allt som du har bättre än vad jag har?" Mannen: "Hmmm... Nej, det skulle nog bara vara det att din svärmor är mycket bättre än min..."

Av Miss Iskalla - 17 januari 2007 22:52

En hund var på väg gatan fram när han fick syn på en skylt i ett kontorsfönster:"Sekreterare sökes. Måste kunna skriva 70 ord i minuten. Måste kunna använda datorer. Måste vara tvåspråkig." Hunden sökte jobbet, men fick kalla handen. "Jag kan inte anställa en hund till det här jobbet", sa kontorschefen.Men hunden gav sig inte. Han skulle absolut ha jobbet."Okej", suckade kontorschefen till slut, "kan du skriva maskin?" Hunden gick tyst bort till en skrivmaskin och knackade snabbt och smidigt fram ett brev."Kan du handskas med en dator?" frågade chefen. Hunden satte sig ner vid en terminal, skrev ett program och körde det perfekt. "Hörnu, jag kan ändå inte anställa en hund som sekreterare", sa kontorschefen trött. "Du är duktig, men jag behöver någon som är tvåspråkig. Det står faktiskt så på skylten."Hunden tittade då upp på kontorschefen och sa:"Miao."

Av Miss Iskalla - 17 januari 2007 10:30

En man blev påkörd. Bilen bromsade efter några meter. Chauffören böjde sig ut och skrek:- Du måste passa dig!- Va, stönade den påkörde, ska du backa?

Av Miss Iskalla - 16 januari 2007 22:51

- I går förlorade jag herraväldet över min bil.- Oj då, körde du för fort?- Nä, men min son fick sitt körkort.

Av Miss Iskalla - 16 januari 2007 10:31

Så var det mannen och kvinnan som älskade med varandra, och plötsligt hör de ett ljud från hallen. "Det är min man!", utbrister kvinnan bestört. Mannen kastade sig ut genom fönstret, men hann inte få med sig sina kläder. Han stod utanför huset bland buskarna en stund och funderade hur han skulle ta sig därifrån. Till råga på allt så började det regna också. Då kom det ett gäng joggare förbi så han hoppade in bland dem. Efter en stund frågar en av joggarna: "Brukar du alltid jogga naken?" Och mannen svarade att det gjorde han. Efter ett tag till så frågar joggaren igen: "Brukar du alltid ha kondom på dig också?" "Nej, bara när det regnar

Av Miss Iskalla - 16 januari 2007 10:30

Robert hade just lagt sig att sova då Anders stiger in i rummet.- Du Robert, sover du?- Jaa.- Det var synd, jag hade tänkt låna en tia av dig.- Ja, det kunde du väl ha fått om jag hade varit vaken.

Av Miss Iskalla - 15 januari 2007 22:50

- Varför står du och blundar framför spegeln? - Jag vill veta hur jag ser ut när jag sover.___________________________________________________________- Vad heter Finlands sämste boxare? - Ranta-runt-i-ringen

Av Miss Iskalla - 15 januari 2007 10:33

"Det här måste firas!" sa Farbror Joakim och slog upp champagne i ordlistan....

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards