Alla inlägg under januari 2007

Av Miss Iskalla - 14 januari 2007 22:49

En kvinna på ett ålderdomshem tänkte att hon skulle chocka de övriga på "hemmet". Så en dag gick hon naken i korridoren. Två män såg henne, men inte så värst bra, eftersom deras syn börjar bli lite dålig. De sa`: - Vem var det där? - Vet inte. - Vad hade hon på sig? - Inte vet jag, men vad det än var så behövdes det strykas.

Av Miss Iskalla - 14 januari 2007 10:34

Gert hade börjat spela golf. En dag när han spelade ännu sämre än vanligt, bestämde han sig för att förklara sin belägenhet för den tonårige caddyn". Jag började faktiskt med golf för att lära mig självdisciplin", sa Gert. Grabben gjorde en uppgiven min". I så fall hade det varit bättre att du hade satsat på att vara caddy".

Av Miss Iskalla - 13 januari 2007 22:49

- Värst vad bensinen har blivit dyr nu för tiden? - Det rör inte mig, jag tankar bara för 100 kr/gång.

Av Miss Iskalla - 13 januari 2007 10:35

Två grisar går och bökar på en sophög. Den ene hittar en burk på vars etikett det står grisfötter. Förvånad utbrister grisen: "Inte visste jag att det fanns reservdelar!"

Av Miss Iskalla - 12 januari 2007 22:48

En mamma går med sin sjuåriga dotter till hennes första skoldag. Flickan frågar sin mamma: - Hur länge ska jag gå här? - Tills du blir 16 år. - Mamma, kommer du och hämtar mig då?

Av Miss Iskalla - 12 januari 2007 10:36

- Vilket djur är nyttigast?- Hönan.- Hurså?- Jo, man kan äta den både när den är död och innan den är född!

Av Miss Iskalla - 11 januari 2007 22:47

En ung nyutbildad svensk trädgårdsmästare upptäckte under sin första dag på ålderdomshemmet i England att en äldre dam ville vattna krukväxter inne på sitt rum. Så han frågade artigt: - Can I help you to hell?

Av Miss Iskalla - 11 januari 2007 10:36

- Herregud, människa! Är det verkligen sant det man säger om er? - Vaddå?- Att ni varit gift i tio år och har nio barn.- Ja ... Jag var sjuk ett år.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards