Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Miss Iskalla - 12 juni 2007 20:48

Det ultimata meddelandet till den värld man lämnar då man trillar av pinn är ju det som ska stå på ens gravsten. Tyvärr är det få som vågar löpa linan ut då man inom en nära framtid kommer att stå till svars inför ens skapare. Men om man hade vågat, vad sägs om dessa inskriptioner på stenen...

  • Jag sa ju att jag var sjuk.
  • Vad tittar du på?
  • Killen i kistan bredvid är inte död.
  • Du står på mitt ansikte, idiot.
  • Skjut hunden som pissade på min gravsten.
  • Jag känner mig rutten.
  • Det är lite kusligt här nere.
  • Det här suger!
  • Ok, då var jag här...
  • Jag kan se under din kjol.
  • Jag skulle hellre ha varit och seglat.
  • Jag kan inte andas.
  • Undvik min frus mat.
  • Ok, jag visste inget om bromsreparationer.
  • Det är fruktansvärt kallt här nere.
  • Maskar, maskar. Det här stället är fullt med maskar!
  • Kremeringen var billigare och tog inte upp någon plats, men nej då. Min fru skulle tvunget lägga mig här för att "vila i all evighet".
Av Miss Iskalla - 12 juni 2007 11:39

"Min man gick ut för att köpa tidningen igår. Han kom aldrig tillbaka..." "Var inte ledsen för det! Du kan få låna min!"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards