Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Miss Iskalla - 3 juni 2007 20:53

En storviltjägare kom in på byns pub och började skryta om att ha kunde känna igen nerfällt djur på hudar och vad dom skjutits med.Han sa ge mig en ögonbindel o en öl  och ta hit lite djurhudar så ska jag visa. Vadet antogs o han började känna på lite hudar, första sa han antilop skjutet med 22a det var rätt. Nästa!  en tiger skjutet med 308a rätt igen o en ny öl. Så höll kvällen på o till sist ragglade han hem o la sig. Nästa morgon tittade han sig i spegeln på toaletten och såg att han fått ett rejält blåöga? Han sa till sin fru. Visserligen var jag full igår men inte slogs jag väl?  Nää svarade frun det var jag som gav dig snytingen. Du kom hem o la dig och satte handen innanför mina trosor och gnuggade lite, sen sa du Skunk dödad med yxa

Av Miss Iskalla - 3 juni 2007 20:53

Ett förälskat par var ute och gjorde stan. När det är hennes tur att beställa så berättar hon för sin käraste att hon har hört talas om en ny fantastisk drink som han bara måste prova! Sagt och gjort, han går givetvis med på detta nyfiken som han är och hon återvänder snart till bordet med en öl till sig själv och två små glas till honom. I det ena glaset är det Bailey´s och i det andra en skvätt limejuice. Med glasen följer följande instruktion: Tag en munfull av Bailey´s och låt den rulla runt i munnen en stund innan du sköljer ned denna med limejuicen! Han tycker inte att detta låter något vidare, men hans flickvän är väldigt övertygande och hävdar att detta måste testas...
Nåväl...Han tar en slurk Bailey´s. Den känns varm och len mot gommen. Sedan tar han limejuicen och då sker följande: Efter 0,1 sekund: Det gräddiga i Bailey´sen börjar att skära sig. Efter 0,3 sekund: Han blir lika grön i ansiktet som limejuicen. Efter 0,6 sekund: Med stor möda tvingar han sig till att svälja sörjan! Försiktigt viskar hon i hans öra: ?Den kallas
Blowjob revenge

Av Miss Iskalla - 3 juni 2007 20:52

Blåsta Bettan berättar för bästa vänninnan:
- Du förstår... igår hände något jättekonstigt. Det ringde på dörren och där stod en helt främmande karl och frågade om min man var hemma.
- Nej sa jag och då släpade han in mig i sovrummet och satte på mig. Sedan gick det inte mer än två timmar, så ringde han på dörren igen och frågade om min man var hemma. Inte fan var han det! Då släpade han in mig igen och satte på mig igen. Sen fortsatte det likadant fyra gånger TILL!
- Men jag fattar bara inte varför han frågade efter min man hela tiden. Killen verkade inte att vara bög..!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards