Alla inlägg under december 2008

Av Miss Iskalla - 16 december 2008 23:24

Hemma hos Acke bjöds det på hembränt. Jocke hade tagit sig ett par rejäla groggar och skrålade:
- Jag ger mig fan på att du har kokat det här drickat på kondomer och boxhandskar!!!
- Hurså? Vadå? Vadåra?
- Jaaa, efter de här groggarna känner jag mig som om jag ville knulla och slåss!

Av Miss Iskalla - 15 december 2008 23:23

- Har du någonsin träffat en kvinna vars blotta beröring kommer dej att skälva? frågar den nyförälskade ynglingen sin kompis.
- Jadå, min tandläkare!

Av Miss Iskalla - 15 december 2008 23:21

Det var en dag när Johanna hade hämtat sin dotter Anneli på dagis, då Anneli frågade:
- Mamma, vad betyder penis?
Mamman tänkte: vad är det för ord de lär sig på dagis? Hon visste inte vad hon skulle säga, men till slut sa hon:
- Ehhh, det betyder slips.
- Jaha, men vad betyder orgasm då?
Mamman blev förvånad över dessa ord, men sa:
- Jooo, det betyder att man rodnar.
- Okej, min sista fråga... Vad betyder horhus?
Mamma tänkte lite.
- Det är när många skrattar samtidigt, sa hon sedan.
Nu hade de äntligen kommit på bussen. Anneli såg att busschaförens slips hängde snett. Då sa hon:
- Duu, din penis hänger sentt.
Då började busschafören att rodna.
- Nämen?! Får du orgasm bara för det? sa Anneli.
Då började alla att skratta. Anneli vände sig om och tittade sig omkring, sedan ropade hon:
- Är det här nåt jävla horhus eller!?

Av Miss Iskalla - 14 december 2008 23:08

Det var en man som var riktig kåt, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för 20 kronor. Bordellmamman tog 20-lappen och sa till honom att gå till rum 542. När han kom till rummet var det en riktig fet dam som låg naken på sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den feta damen och gick hem.
Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 10 kronor. Bordellmamman tog tian och sa till mannen att gå till rum 247. När han öppnade dörren låg där en riktigt gammal tant, säkert närmare 100 år, naken i sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den gamla damen och gick hem.
Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 1 krona. Bordellmamman tog kronan och sa till mannen att gå till rum 3. När han öppnade dörren såg han en höna som stod mitt i rummet. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på hönan och gick hem.
Följande dag gick mannen till horhuset igen och frågade om han kunde få något gratis? Bordellmamman pekade mot ett rum längst ner i korridoren. När han kom in i rummet så såg han ett långt led fram till ett titthål i väggen. När det äntligen blev hans tur att titta i hålet, så ser han två lesbiska damer genom hålet, som har vild sex.
- Wow! säger mannen. Det här är riktig god underhållning för att inte ha betalt något. Då säger en man bakom honom:
- Visst, men du skulle varit här igår. Då var det en snubbe som satte på en höna!

Av Miss Iskalla - 14 december 2008 23:08

På ålderdomshemmet var en ung man på besök. Han gick fram till en ensam gammal tant i ett hörn och sa:
- För 25 kronor tar jag dig i gungstolen. För 50 kronor tar jag dig på soffan. För 75 kronor tar jag dig i sängen och för 100 kronor får du en hel romantisk kväll med middag och allt. Gumman sträckte fram en hundring och mannen sa:
- Jaså, du vill ha helkvällen, du.
- Nej, jag vill ha 4 gånger i gungstolen.

Av Miss Iskalla - 13 december 2008 23:06

Killen låg i sängen och trevade efter tjejen, i hopp om att få något.
- Nej, inte ikväll sa tjejen. Jag ska till gynekologen imorgon bitti och vill vara någorlunda fräsch.
Sedan blev det tyst, efter en stund igen så tittar killen på tjejen och och säger:
- Ska du till tandläkaren också?

Av Miss Iskalla - 13 december 2008 22:59

På tal om tomten så här strax före jul. Han är ju en brottsling, jag ska nu berätta vad det är han har brutit mot, och ta detta på allvar, för att tomten finns.

- Tomten har illegalt uppehållit sig i flera länder
- Han har inget visum eller va det heter när han korsar gränsen mellan kanada och usa varje år
- Han har en leksaksfabrik utan tillstånd plus att nissarna får arbeta för minilön utan semesterlön och han har dessutom brutit mot 40-timmars veckan.
- Olaga intrång i miljontals svenska hem varje jul
- Inte anmält flygsträckning för samtliga resor
- Ingen säkerhetsutrustning på sitt fordon såsom bälte och renarna saknar handbroms
- tomtejäveln har varit kraftigt berusad av glögg ett flertal gånger under arbetstid
- Utan tillstånd konkurrerat mot POSTEN! säkert misstänkt för narkotikabrott pga rudolfs röda mule
- Parkerat utanför markerad parkeringzon (villatak)

- Olovligt körande av fordon som varken vägvärket eller luftfartsverket (eller vad den där skiten nu heter) har några papper på!

Jag tycker det är dags att göra uppror! Vem är du tomten?

Nu när ni är medvetna om dessa åtal och förstår allvaret i dom så önskar jag en bra jul.

Av Miss Iskalla - 12 december 2008 22:55

Nalle Puh: En dum halvnaken björn. Livnär sig på honung. När honungen är slut så snor han från andra. Är det så det ska vara. Uppmana till stöld. Ska det vara en förebild.


Nasse: En nazist. Dom har en nazist med i serien. VA!!!!! det är nåt som är fel. Här kämpar vi för att stoppa NSF framfart i Sverige och har helt glömt bort att en av våra mest populära serier har en nazist med i bilden. Bilden av att Nasse är feg och rädd för allting är bara en yttre mantel. Han sitter och smider planer för att kunna ta över världen och skapa den perfekta rasen.


Tigger: Han hoppar helt oskyldigt på folk. En uppmaning till våld. Ni vet hur det är på gatorna. Våldet och tittande på Nalle Puh går hand i hand.


Uggla: Läser sagor för dom små djuren och tar fram sin leksak. Helt klart en pedofil.


Sorken: Jobbar nattetid i underjorden. Helt klart en langare som sprider sitt knark till alla djuren i skogen. Spindeln i nätet. Har sin egen maffia och dominerar skogen.


Ior: En depressiv åsna. Ingen bra förebild. Folk känner igen sig i Ior. En uppmaning till självmord.


Kristoffret Robin: Killen är sjuk i huvudet. Han pratar med gosedjur. ARGH


Kanin: Vad ska vi säga om kanin då. Han har damp. Får raseriutbrott utan anledning. Står och hoppar skriker som han vore galen. Vilket han är. Oxå en figur som fördummar barnen när dom sitter där och tittar.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards