Alla inlägg den 20 december 2008

Av Miss Iskalla - 20 december 2008 19:56

På en gata i Sverige: Goddag herr svensk, tack så mycket för att jag fått asyl i ert underbara land. Personen avbryter honom och säger: Jag är inte svensk, jag är turk. Irkiern går vidare och stoppar nästa person: åh tack herr svensk för att jag fått ta hit min familj.. Men han blir avbruten igen: Jag e inte svensk, jag e från Bosnien. Han går vidare o stoppar nästa person: Tack för all hjälp och gästfriehet ert land.. Han avbryts direkt: Jag är inte svensk, jag är från Palestina. Irakiern frågar då: men var är alla svenskar? Palestiniern tittar på sin klocka och svarar: Dom är på sina jobb till kl 16...

Av Miss Iskalla - 20 december 2008 19:55

Lille Muhammed var i skolan för första dagen. Fröken sa till han att i Sverige finns inga Muhammed, så du får bli svensk som de andra barnen o heta Anders istället.

När Muhammed kom hem från skolan fråga mamma hur det varit.

Muhammed förklara vad fröken sagt o att han nu hette Anders. Mamman belv arg o gav han en örfil. Sen gick mamman o berättade allt för pappan, som blev rasande.. Även han gav Muhammed flera örfilar.

Nästa dag när Muhammed kom till skolan, så såg fröken märken på Muhammeds kind. Hon frågade vad som hänt. Då sa Muhammed: Det tog två timmar efter det att jag blivit svensk så blev jag misshandlad av två jävla araber...
Av Miss Iskalla - 20 december 2008 19:54

En Stockholms playboy var på semseter i Gällivare. På kvällen hängde han i baren på Nex där han fick raggat upp en lokal flicka. På hotellrummet frågade flickan honom förtroligt:

- Hördu... Stockholmstjejer brukar prata om ”penis”. Vad är det för nånting?

- Det ska jag visa dig säger playboyen, och drar ner byxorna.

Gällivareflickan studerar apparaten en kort stund, sen skiner hon upp och säger: - Aha... Det är som en kuk, fast mycket mindre...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards