Alla inlägg den 11 december 2008

Av Miss Iskalla - 11 december 2008 14:40

Sexteurapeufter för höra mycket om problem i äktenskapet. Naturligtvis får man fråga ut vardera partnern hur de beter sig i sängen.
Ett ungt par har kommit för att få råd och hjälp:
- Hur får du en man att flämta och skrika i sängen?
- Genom att hålla en kudde över hans ansikte...

Av Miss Iskalla - 11 december 2008 14:39

Det var två kompisar som delade hotellrum. Låt oss säga att de hette Bertil och Lennart. På kvällen skulle de ner i baren och ta sig några klunkar av giftig dryck. Lennart gick före ner till baren, och när Bertil kom dit så hade Lennart redan beställt ett glas gin.
Bertil frågade om de skulle slå vad om tusen kronor om att han kunde dricka upp hans Gin utan att röra glaset.
- Nej det vågar jag inte, sa Lennart.
- Femtio kronor då? sa Bertil.
- Nej, det vill jag inte, sa Lennart.
- Men en krona då? fortsatte Bertil.
- Okej då, svarade Lennart.
Då tog Bertil upp glaset i handen och drack upp all gin i ett svep.
- Oj, jag förlorade..., sa Bertil och plockade upp en krona och gav till Lennart. Billig sprit här, alltså...

Av Miss Iskalla - 11 december 2008 14:29

Det unga paret kröp till sängs. Plötsligt började kvinnan gråta.
- Jag är egentligen inte en sån flicka.
- Jag tror dig, svarade han.
- Du är den första, fortsatte flickan.
- Som får ligga med dig? undrade han.
- Nej, som tror mig, suckade hon.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards