Alla inlägg den 30 augusti 2006

Av Miss Iskalla - 30 augusti 2006 07:45

Det finns en flicka som jag går till ibland. Hon tycker om mig för jag gör vad jag kan. I hennes tystnad finns då mycket jag vill veta. Så att jag stanna hela natten fast vi är som eld o vatten. Kom så länge hjärtat slår, kom så länge spänningen finns kvar, i morgon e en annan dag.Kom så länge solen ler, kom så länge lusten ger o tar, så fort när allt försvinner, i morgon e en annan dag. Hon målar tavlor som jag aldrig får se, hon sjuger sånger när ingen sitter bredvid. I hennes ögeon finns en längtan efter mera. Så jag stannar hela natten fast vi är som eld och vatten. Kom så länge solen ler, kom så länge lusten ger o tar, så fort när allt försvinner, i morgon e en annan dag.Tiden e som ett timglas i min hand, där sekunder och minuter blir till år. Jag vill ha allt det jag får.Kom så länge solen ler, kom så länge lusten ger o tar, så fort när allt försvinner, i morgon e en annan dag. I morgon e en annan dag.

Av Miss Iskalla - 30 augusti 2006 07:45

"Varför har norrmännen inte något vatten i simbasängerna?""De är rädda för drunkningsolyckor."

Av Miss Iskalla - 30 augusti 2006 07:44

De satt där med kvällstidningarna och fru Olsson sa:- Här står det att en karl fått fängelse för att han kört bil trots att han hade över två promille i blodet.- Han kan ju inte vara riktigt klok, han skulle druckit brännvin i stället, promille är ju livsfarligt!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards