Alla inlägg den 11 augusti 2006

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2006 14:16

Det var en gång tre nunnor som skulle ta semester i 1 månad. När nunnorna kom tillbaka sa dem till prästen att dem alla hade syndat, så dem alla fick berätta för prästen vad dem hade gjort. Den första nunnan sa att hon hade kysst en man, så prästen förlät henne och sa att hon fick dricka ur det heliga vattnet. Den andra sa att hon hade druckit sprit, så prästen förlät henne också och sa att hon fick dricka ur det heliga vattnet. Sedan var det den tredje nunnans tur, så prästen frågade henne vad hon hade gjort. Hon sa att hon hade kissat i det heliga vattnet.

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2006 14:16

Det var de sju dvärgarna som skulle besöka påven i Vatikanen. När de fick möta påven frågade Toker: -Jo finns det några dvärg nunnor i Vatikanen? -Nej, det tror jag inte att det finns. De andra dvärgarna började fnissa lite bakom Tokers rygg. -Finns det några dvärg nunnor i Italien? fortsatte Toker. -Nä du Toker det tror jag inte, svarade påven. de andra dvärgarna började nu fnissa lite högre bakom Tokers rygg. -Jo Påven finns det några dvärg nunna någonstans i hela världen? -Nä det har jag svårt att tro. Nu började de andra dvärgarna att gap skratta och Kloker utbrast: - Toker har satt på en pingvin!

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2006 14:15

Piloten hade inga problem med att komma in. Prästen blev otroligt förvånad och förtretad då han stoppades vid porten.- Men vad nu då? Vad menas med detta? frågade han Sankte Pär. Varför kommer inte jag som är präst in i himlen, då piloten gjorde det?- Jo, förstår du, svarade Sankte Pär. När du predikade sov hela församlingen, men när han flög satt alla passagerare och bad!

Av Miss Iskalla - 11 augusti 2006 07:17

Det var en gång en blondin som träffade en god fe. Hon fick tre önskningar.- Jag vill bli ännu blondare än jag redan är. *POFF* så blev hon det.- Jag vill få ännu blåare ögon än jag redan har. *POFF* så fick hon det.- Jag vill bli ännu dummare än jag redan är. *POFF* så blev hon man...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards