Alla inlägg den 13 augusti 2006

Av Miss Iskalla - 13 augusti 2006 08:50

En man satt i restaurangen och noterade en mycket sexig kvinna vid ett annat bord.Han kallade på kyparen och bad honom ge kvinnan restaurangens dyraste flaska champagne.Kyparen levererade champagneflaskan till kvinnan, som skickade den tillbakatill mannen tillsammans med en lapp:"För att jag skall ta emot denna flaska krävs det att du har en Mercedes i garaget, 10 miljoner på banken och tjugo centimeter i byxorna."Mannen läste lappen och skickade en egen lapp tillbaka till henne:"Bara så att du vet, jag råkar ha två Mercedes i mitt garage och över 20 Miljoner på banken, men inte ens för dig skulle jag kapa fem centimeter."

Av Miss Iskalla - 13 augusti 2006 08:40

En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare.En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade vild älskog hela eftermiddagen.Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen.Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut ock gnida in dem med gräs och jord.Hon tyckte det var lite underligt men gjorde som han sagt.Han tog på sig skorna och for hem."Var har du varit" frågade hans fru så fort han kom innanför dörren."Älskling, jag kan inte ljuga för dig...Jag har haft ett förhållande med min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen.Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta."Frun stirrar ned på hans skor och säger:"Din förbannade lögnhals ! Du har varit och spelat golf !

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards