Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Miss Iskalla - 18 februari 2009 11:07

Min fru och jag satt vid ett bord på min gymnasieträff när vi såg en riktigt berusad kvinna vid ett annat bord, alldeles ensam, tömmande en drink efter den andra. Frugan frågade:
- Känner du henne?
Jag suckade.
- Hon är min gamla flickvän. Vad jag fått höra började hon dricka direkt efter att vi bröt med varandra för länge sedan. Hon lär inte ha varit nykter sen dess.
- Herregud, sa frugan. Vem kunde tro att någon kunde fira så länge?

Av Miss Iskalla - 18 februari 2009 11:06

Det var en gång en pojke som blev retad för att han hade så stort huvud. Hans mamma sa en dag:
- Gå ut och handla åt mig.
- Vad ska jag handla då? frågade pojken.
- Köp 4 liter mjölk, ett 12-pack ägg, fisk, bröd och smör, sa mamman. Och bry dej inte om någon retar dig för ditt huvud!
- Okej, svarade pojken.
Han började gå till affären och plockade till sig det han skulle ha. Pojken betalade.
- Men hur ska jag få hem allt detta? sa pojken till kassörskan?
- Ta det i mössan!

Av Miss Iskalla - 18 februari 2009 11:03

Terje kommer in i bokhandeln och säger:
- Jag skulle vilja lämna tillbaka den här kokboken som jag köpte här igår. Det står att man ska hälla ägg i pannan, men det fungerar inte.
- Jaså?
- Nej, det rann bara ner i ögonen.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards