Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Miss Iskalla - 15 februari 2009 10:56

Det var en gång en mycket lugn man och en mycket nervös man som hyrde en lägenhet ihop.
En dag när den nervöse låg i badet kom den lugne in i badrummet med en tesked. Helt lugnt tog han en tesked atten i badkaret och gick ut igen.
Detta upprepades gång på gång och till slut stod den nervöse inte ut längre. Så när den lugne kom in för sjunde gången var han tvungen att fråga:
- Vad är det som står på?
- Åh, svarade den lugne, det brinner i köket...

Av Miss Iskalla - 15 februari 2009 10:55

Han kom hem från jobbet och fann sin fru stående helt naken på hallgolvet.
- Ska du gå ut, älskling? undrade han.
- Ja!
- Naken!
- Ja, jag ska visa hela stan att du inte ger mig pengar så att jag kan köpa några kläder!
- Tänker du gå genom hela stan?
- Ja!
- Förbi järnvägsstationen?
- Ja, den också!
- Fint, då skulle du kanske vilja vara bussig och posta det här brevet åt mig...?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards